網頁

29.9.13

我家的蕃茄蛋

 
已經好多天無煮飯, 懶蟲上身!工作上總算暫時忙完, 日日食外賣, 最明顯係腸胃差左。響想煮與唔想煮之間, 惟有煮一D最簡單既野。蕃茄蛋係每個媽媽都會煮既食物,每一個家都有自己style。 想當年剩係識煲公仔麵既我, 爸媽移左民, 每日唔係公仔麵就係外賣, 有一日突然好想食蕃茄蛋, 唸住咁鬼簡單實煮到, 點知勁難食, 於是去一些標榜住家餸的小店食, 亦唔係我食開既味, 其間試左N咁多次都係失敗收場!直至有一天媽媽回香港小住, 看她煮了一次, 以後都可以再次食到我家的蕃茄蛋!

因為我們都好喜歡撈汁, 所以媽媽這個蕃茄蛋超爆汁呢!看似份量好大, 但因為每次食都勁開胃, 所以好飽都會食晒佢!

材料 :
1. 大肉茄 - 3個
2. 雞蛋 - 5隻(我減了兩個蛋黃)

調味料 :
1. 茄汁 - 1大湯匙
2. 糖 - 3茶匙(我用了兩小包代糖)
3. 豉油 - 2茶匙

做法 :
1. 蕃茄切粒(我會留皮)
2. 蛋炒成滑蛋盛起備用
3. 用少許油爆炒蕃茄粒大約5分鐘
4. 加入調味料兜勻
5. 加水至不多於蕃茄的高度
6. 倒入滑蛋兜勻蓋上,小火煮5分鐘, 熄火,至食才打開蓋
 好明顯太多日無煮飯, 份量預大左, 飽到呢!夠第二日帶飯返工!
清茶淡飯又一餐,爽!
同場加映:
話說有3樣東西我係無可抗拒, 分別係薄荷,薑,紫菜。 有一日響公司突然醒起之前果晚睇電視廣告賣薑味杏仁餅, 嘩即刻眼發光!即刻打比老公碎碎唸, 又話幾鐘意食杏仁餅, 又話鍾意薑呀, 加埋係絕配呀咁, 我老公一味唔唔唔...因為佢係一個沉默寡言既人, 唔唔唔已經好比面, 平時響屋企都係得我把聲響到bala bala bala..咁講完就收線繼續做野。
點知果晚佢返到黎, 突然響背囊拎左袋鉅記出黎, 唔洗講梗係我既薑杏仁餅啦!yeah!
個packing好靚wor!
$77本來就唔貴, 但打開原來得10塊就好貴lor!!即係$7.7/塊!
一打開包裝已經聞到好香薑味, 食落好味到震, 仲食到有少少薑既纖維,食完個口都仲有薑味好正正呀!我話得10塊咁少真係貴, 老公就話, 你食晒佢lor!經我多年翻譯佢說話既經驗即係話佢唔同我爭, 我可以一人獨享, 港女如我, 滿口薑味的連聲叫好,yeah~~




26 則留言:

  1. 咁我應該都會鍾意! 兩個人相處, 樂趣就係日子久了, 就愈懂得解碼, 知佢究竟想講咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. BBQ媽媽都係薑友?!ahah..
      講得岩呀, 尤其我老公有時直頭唔講野都會get到佢想點, 我已經做左迴蟲..ahah

      刪除
  2. 我同你一樣都係Like多汁蕃茄蛋!
    你老公好吖!唔聲唔聲俾好surprise你!多做事少說話,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!酸酸尾尾好鬼好餸飯!
      我就係中意佢唔多野講, 有時D男人支支ja ja好鬼煩架..hahha

      刪除
  3. 曄,,,,妳老公係唔係外星人呀,咩都俾晒妳喎,又做得又细心,咁佢係地球要D咩㗎,,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 你讚到佢咁, 你係咪"枚"黎架?ahha

      刪除
  4. 五隻蛋真係多左D.你老公好鍚你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我見到媽媽落咁多我都嚇一跳, 但唔多又唔好食, 所以惟有減蛋黃^^
      我老公好大男人, 所以變相當左我係小朋友咁照顧, 得益梗係我..hehe

      刪除
  5. 最LIKE食蕃茄蛋,好味又健康呀~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃茄蛋由細食到老都岩食!^^

      刪除
  6. 我從來都覺得看似簡單的都好難整。 番茄蛋都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!我響阿媽返黎之前完全掌握唔到究竟點煮!我真係煮左好多好多次都失敗呢!haha..

      刪除
  7. 我好鐘意呢個餸,我間唔時都會整㗎
    嘩!冧C啦,妳老公咁好,你地結咗婚幾多年呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餸3歲到80歲都會keep住食..haha
      結左婚今年第11年啦, 20歲已經結婚, 太細個, 所以初初都會成日吵吵鬧鬧, 不過呢幾年大家成熟左, 先真係知道點樣相處。哎呀, 比你知我幾歲tim...haha

      刪除
    2. 嘩...我以為我都算細結婚啦,原來妳仲細...

      刪除
    3. 咁你結左婚幾耐呀?

      刪除
    4. 如果似註冊計就17年,擺酒計就16年半

      刪除
  8. 你老公真醒目, 即時行動表示 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢比我訓練有素, 我會日講夜講..haha

      刪除
  9. 你用肉茄已經多水啦喎,再加水,咪變左湯? 我冇加水架,d蕃茄會出水,但我會加茄汁先好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加唔係好多水,志在唔會過濃,又無話變湯咁誇,出黎個樣咪就係你響張相見到咁lor,無變湯。

      刪除
  10. 你地好SWEET呀,羡慕~~
    慣咗食住家飯,而家平日就算屋企人唔得閒煮,只要有時間,我都會放工返屋企簡簡單單煮飯呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 羨咩慕丫,佢唔醒目d咪盞我日日碎碎唸..haha
      你點止煮飯,仲有整包包呢!^^

      刪除
  11. 蕃茄炒蛋好好味﹗

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...