網頁

11.9.13

testing有結論(G+留言, "最新回應"小工具)

各位親愛的,

有blog友說, 自己沒有g+就不能留言給我, 咁我就去剔除"在此網誌上使用Google+ 留言",

但我發覺我本身有既留言會全部無晒, 當剔返又全部出返晒黎。




我而家響版面加入"最新回應", 本應可show到5個, 但只有一個, 但我不是只得一個留言的,  

我估係因為全部人都係用g+留言, 只有一個不是。現在我把G+留言close左先, 

大家可留言給我嗎?咁我就知道咁樣係咪work喇!Thanksss!如發現不能留言,

可去返yblog告訴我嗎?

http://blog.yahoo.com/dingdingchannel/articles/1279404/index

真係好叉煩!
_______________________________________update at : 13/9/2013 12:57pm

結論 :

 好啦, 經過3個鐘的test, 我而家 :

1. close左 g+既留言 結局 :

-我本來響blog睇到既留言全部唔見晒!只有響g+頁面先見到!
-亦証明左, 如果在blog既版面加了"最新回應"呢個小工具後, 只會顯示blogspot既回應, 係唔會顯示G+既回應。

2. 有關"最新回應"小工具

-以前響yblog, 如果有人留左言比自己, 會立刻響側邊既最新回應見到, 而響blogspot呢,
係delay既!(haha..)大約5-10分鐘之後先顯示。

3. close左g+頁面既留言功能 結局 :

-無G+既blog友都留到言
-blog友會直接響blog到留言, 咁留言就可以集中一些, 不用又去G+又要返blog睇!
(其實之前samwei已post左呢樣野, 不過我太豬, 要自己試過先知..haha)
而G+留言有新回應係響右上角既"鐘"通知, 而響blogger留言係會 send email通知。

______________________________________update at 13/9/2013 15:57pm

總括黎講, yblog就好似響大陸買樓咁, 又送傢私又送裝修, 真係帶件衫就可以入伙,

而blogger呢, 就係一間空屋, 所有既傢私裝修都要自己攪, 事實個setting的確好叉煩, 

但好處係自己有晒自主權, 自己一手一腳唔洗求人住都住得舒服d,我唸我有一日會愛上佢 !

But Not Now!起碼都要裝修完先!

36 則留言:

  1. cici say hello! 點樣係版面加最新回應呀

    回覆刪除
  2. cici say hello! 點樣係版面加最新回應呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用謙盈媽咪響回應到講既方法,OMG!點解你呢個新留言響"最新回應"無show出黎既???好想喊!

      刪除
  3. 匿名14:48

    收?

    回覆刪除
  4. 再來一次 pm15:13,我出街see you

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much may ho!要你留兩次tim!我已經fix好晒啦!^^

      刪除
    2. 原來自已都有同一個問題,攪了2天,
      突然想起你,(救星}
      請問點樣可以close左g+頁面既留言功能,
      唔該

      刪除
    3. mayho,
      1.如果你係新文章, 當你按"發佈"時, 右下角有個制,按"停用留言功能", 然後先發佈。
      2.如果係舊post, 去G+頁面,響個post既右上角按"停用留言功能"就OK!

      刪除
    4. 唔該晒,1.新文章按"發佈"時, 右下角冇發現有個制,按"停用留言功能", 暫搞不定,另發現你們是 XX(35)則留言 我XX個評論,5知有冇影響.
      2.舊post,就OK.唔該晒

      刪除
  5. 喱個G+留言都幾麻煩...我仲未研究到....

    回覆刪除
    回覆
    1. tintin,我有d小結論, 你睇下幫唔幫到你!^^

      刪除
  6. 多謝你, 我終於可以留到言比你 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Benz!!!!終於見到你啦, i am a pig!嗚嗚嗚~我blog留言無晒啦, 不過最緊要趁仲早set好ja!yawooo!

      刪除
  7. 點樣呀,現在ok嗎??????

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家set好晒啦!!thanks!!!!!!!!!!!>3<

      刪除
  8. 實在好有心機研究. 總之我留到言, 我係我, 我係BBQ啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔研究唔得呀!我唔想同大家失散,而家放心晒!

      刪除
  9. 我完全靠撞,唔知你重入唔入-到我個blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ee,我都係撞,所以要test一次,你新blog?我入到呀,點解咁問既?

      刪除
  10. Testing 123 攪掂晒

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. Thank you 劉比蒂!我已經fix好! 劉比蒂,你個名同我乳名一樣..hahahhahaha

      刪除
  12. 匿名23:57

    禦風留言 - 係啦,好多 blog 友都無 set 匿名可以留言,所以我好多都留唔到,就索性唔留。
    我唔鍾意 blogspot 一樣野,就係無表情公仔揀。 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 御風,你搬左竇啦?
      咁你做咩匿名ja?haha...我都係咁話呀,所以我成日要用-->^^

      刪除
  13. 大家都終於明白了, 要b 和G分家才行的。其實Google 的產品幾好用, 又夠安全, 除了偷圖這個危機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記你你之前都叫我地記得落水印費事被偷, 點解google特別容易偷?(其實我一定會落水印, 但有D好奇..hehe)

      刪除
  14. 你又形容得好啱BOR!!! 哈~~
    我有時用手提想留言比你, 都唔得咖!!! =_= ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明呀, 點解手提唔得呀??

      刪除
  15. 雖然我都未話太掌握 但感覺上也好似幾好用呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話, 尤其是改動版面和加小工具,好好玩..hehe

      刪除
  16. 好中意你個比喻!!哩度有啲難掌握,但好多嘢可以自己話事~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸過多一排大家都set好晒習慣晒都會覺得呢到好過yblog

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...