網頁

12.9.13

每個人每天都發生既事

Ding : (自我催眠)我好精神,我好精神....   


Ding : (繼續自我催眠)我頂得住,我頂得住.....
Ding : (暈左)我...要...睇...電...視....


16 則留言:

  1. 乜貓貓咁心野呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓係超八掛既動物..haha

      刪除
  2. 忍唔住訓左~好可愛呀~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 訓著左個樣勁似豬,忍唔住要強吻佢..haha

      刪除
  3. 就係鍾意貓~懶洋洋又文靜, 叫下佢, 又回應下你咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,當初選擇養貓就係因為貓夠獨立又cool,所以當佢皇恩浩蕩爹自己時,特別開心..hehe

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢訓覺同埋想食野時就好嗲, 但玩起上黎勁癲, 我成日到見血架..haha

      刪除
  5. 某個時刻我跟Ding一樣,頂住頂住,然後暈左。哈哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 博師奶,你搬左過黎啦?!
      我每一日食完飯就開始"中"眼訓..haha

      刪除
  6. 匿名14:35

    Mary...好嗎,,,再見番你真開心呀! (''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. Queenie!!我都好開心呀!你最終都過左黎開account!^^

      刪除
  7. DingDing做乜咁眼訓呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去完旅行返黎啦?!
      Dingding24小時都眼訓ka la..ha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...