網頁

12.9.13

勁簡單 - 惹味黑椒炒銀針粉


我記得我由細到大都係食過一次銀針粉, 因為覺得佢好鬼油, 

食完成嘴都係油,但近來唔知點解突然好想食, 於是就唸住自己造
銀針粉, 但一路都買唔齊料, OK, 而家買齊料啦, 又突然唔想造
係呀係呀, 我個人係好即興,一世都無PLAN,但係食銀針粉個心
仲未磨滅,於是惟有去買現成野!

知道銀針粉油原來因為造既過程一定要加油, 如果唔係會痴埋
一齊, 咁買到返黎就出出水再用凍水沖沖佢, 即刻無晒油



去到街市個心明明唸住買冬菜, 但隻手就攞左包菜圃仔

材料 :
1. 菜圃仔
2. 紅椒
3. 蛋絲
4. 豆腐乾

汁料 :
1. 黑椒
2. 素蠔油 - 1湯匙
3. 糖 - 1茶匙
4. 生抽- 1茶匙
5. 水- 半碗



做法 :
1. 銀針粉出水過冷河
2. 菜圃仔浸水(無咁咸)
3. 豆腐乾用少許醬油爆炒備用
4. 因所有材料都已熟,直接把銀針粉和材料加汁料兜勻至收汁即可,
    幾簡單(懶)!






6 則留言:

  1. 銀針粉真係極少食
    咦?多謝你將我個blog的link放左喺右手邊喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你知唔知邊間係有記粉麵廠?佢咩麵都有得賣架!
      我響yblog都有追開你post ka la,不過就唔多留言..hoho

      刪除
  2. 好耐冇食,見你出post有d懷念....

    回覆刪除
  3. 細個時飲茶,一碟碟d銀針粉用個玻璃碗反轉cup住,唔好食,因為粉中間好硬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都見過,但無叫過黎食呀,我細個去飲茶主打食點心!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...