網頁

1.10.13

hea hea 的一天

國慶對我黎講, 除左多了一天假期外就別無意義!一覺睡到中午12點幾, 超級爽YY呢!之前本來想趁著假期出銅鑼灣的焙烘舖逛逛, 但想到出到銅鑼灣隨時多人到迫到頭都甩, 惟有打消念頭。

求 其食左lunch, 就去左睇戲啦, 去左睇3D逃出生天, 超級好睇, 彭氏兄弟果然有保證, 特技做得好好, 節奏好緊湊緊張, 有幾幕嚇到忍唔住叫了出來, 隔離位的那位男士比我嚇到踢腳, 真不好意思呢..haha..當見到飾演消防員的劉青雲因為職責沒有先救妻子李心潔, 又忍唔住喊左出黎呢, 女人真係煩..haha
幸好一早定了飛, 全場滿座, 我們的位置在中間!


 睇完戲去左附近的international, 可能因為肚餓的關係, 見到唸兩盒卷蛋流晒口水, 即買!
今天果然好hea, 求其在梳化影相, 更加忘記把電話踢出鏡頭..haha
呢款係nuts,杏仁之類, 脆脆的中間係朱古力醬!
呢個係tiramisu, 好濃的酒味, 每樣食左兩片好heavy 喔!仲好飽tim!
 食飽就去搵dingding玩當係消化一下, 懶懶的只肯和我的手指玩躲貓貓^^

 以為我在上面?
 驚覺我在側邊!
噢, 被捉到了!手指正在遭殃...
 雖然有D飽, 但都好想食d咸野, 簡簡單單做凍豆腐, 毫無技巧, 平常都係食盒裝豆腐, 突然想買豆腐檔的, 難食!樣衰,唔滑,又硬,無豆味, 好在有汁救了一把!汁都係求求其其用了醬油+味醂, 再加上素肉鬆和紫菜已經好好味!
 今日天氣清涼, 又唔曬,好舒服!真係又悠閒又懶惰的一天, 
I love it!^^

30 則留言:

  1. 能夠悠閒享愛一天也不錯啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最喜歡懶惰地過生活, ee假期有沒有去什麼地方?

      刪除
  2. 套戲3D勁唔勁呀?十一出面真係好多强國人,迫到死呢,週圍都講國語,,,,哈
    最好係屋企嘆冷氣睇電視,,,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 3D又唔係好勁咋喎...主要睇劇情+特技, 你出左去呀??

      刪除
  3. 你就好啦!我要返工呀!不過今日CWB又冇想像中咁多人wor!食lunch仲少人過平時

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀??我仲好為會有遊行呀個d添, 因為一改路就好煩!

      刪除
  4. 彭氏兄弟的確有信心的保證,好耐冇睇過戲呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常見到李心潔都係彭氏兄弟, 其實我都有幾個月無睇戲啦==

      刪除
  5. 回覆
    1. dingding係果D一玩就會變到好勇鬥恨既貓貓黎架..haha

      刪除
  6. 我以為豆腐檔的豆腐才夠豆味?

    回覆刪除
    回覆
    1. sam, 我都係咁唸LOR, 平時因為放工返到去收晒檔, 尋日突登去買, 點知唔中意, 以後都係食返盒裝!==

      刪除
  7. 國慶我都係當多一日假冇咩特別~ 放假本身就應該HEA 住過咖啦!! ( ̄∀ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身我個人放唔放假都hea, 只係分小hea定大hea..hahha

      刪除
  8. 回覆
    1. 就係唔係先恐怖lor...hhaha

      刪除
  9. 蛋卷、豆腐就當晚飯啦?
    DingDing好可愛😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我仲食左米粉既..haha
      dingding好鬼爛玩架...hehe

      刪除
  10. me too :) 對我嚟講國慶都只係多咗一日假期 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 唔通去慶祝咩...hahaha

      刪除
  11. 我昨天也悠悠閒閒地過 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 悠閒hea爆係最開心既生活態度呢!haha..

      刪除
  12. Mary,貓貓側邊我見到一堆叮當書,是你睇的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 程!你果然係漫畫皇!竟然發現亮點,因為有次搬屋唔見左細個蓄既叮噹,於是去舊書檔逐一買返,強調係叮噹,我絕對唔認同多拉a夢,但仲爭d搵唔到,但發現原本叮噹都有唔同出版社,我自細係叮噹瘋狂fans!程有這套叮噹ma??

      刪除
  13. 以前就會諗住放假要去邊度玩做啲也;而加放假喺屋企過仲舒服 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個就中意周街躝,大個梗係留響屋企嘆冷氣..hehe

      刪除
  14. 國慶假期對我嚟講係休息日。仲有,套戲我朋友睇咗都話好睇!

    回覆刪除
  15. 悠閒一日就最爽了~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都中意做uhea爆皇呢!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...