網頁

2.9.13

自製齋鴨腎


有時都會買一些齋滷味回來吃, 但我通常都唔會食個D咩酸

齋呀,咩咖哩齋呀, 因為最憎食D滑散散的東西, 而我只會食

齋鴨腎。又係唔明點解關咩鴨個腎事, 一d都唔似, 唔知點

解d齋咁中意安個肉名, 係鴨個腎就唔會係齋啦...碎碎唸...

碎碎唸....ok, 但原來自己煮簡單到爆,成本極低, 

因為出街買$30得好少, 如果我中意食的東東都會喪食,

$30一少撮絕對不能填滿我們的黑洞

材料 :

1. 圓形麵筋 - 兩個($5/個)
調味料 :

1. 水 - 半杯
2. 老抽 - 1.5湯匙
3. 蜜芽糖 - 1茶匙
4. 辣椒 - 1隻(可要可不要)


做法 :

1. 通常買返黎都係結晒冰, 咁放舊薑出出水先, 又可以解雪,
又可以去雪味


2. 切粒, 油炸 (張相係焗出黎既效果, 因為我係怕油族族長, 但焗外皮硬得滯,
 下次我會半煎炸再出水)



3. 將所有調味料滾起放入麵筋,炆至收汁,攪惦
灑上芝麻仲正!





2 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...