網頁

9.9.13

紅豆糕/紅豆沙



 我老公係一個勁中意食紅豆既人, 問佢想食咩中式糕點, 佢會話砵仔糕爆紅豆, 雪條食紅豆雪條, 糖水唔洗講緊係紅豆沙啦!所以對於煲紅豆沙, 我已經駕輕就熟, 從來都未失過手點知有一日唸住整紅豆糕比佢食, 買左一隻唔係我買開既紅豆牌子, 點都起唔到沙, 點都唔捻, 整出黎既紅豆糕唔好食!

好明顯我不到黃河心不死!今次認真去做,買返我熟悉既牌子, 由頭黎過, 哈..今次OK啦, 正正呀!

材料 :
1. 我用開既牌子係南北貨, 百佳超級廣場有售 - 1包
2. 30歲陳皮一塊
3. 片糖

 
 做法 :
1. 先洗乾淨紅豆,浸水, 放入雪櫃過夜,最少12小時
2. 煲大滾水, 把已隔水紅豆和已刮囊既陳皮倒入,至水再滾起時較細火煲45分鐘
3. 開大火-->蓋上--->熄火, 靜特15分鐘, 其間不要開蓋
4. 開蓋, 加入片糖,開大火15分鐘
響呢個時候, 如果你只係唸住食紅豆沙, 你既工作已完成, 因成煲已經起晒沙, 稔晒架啦!
如果整糕, 請繼續收看 :


5. 浸大菜, 如要淋淋地的糕狀, 用8g,如要爽爽的, 用13g, 我的是前者!煲至完全溶晒
6. 在煲中取走一些紅豆, 想增加口感取多一點, 因我過兩日要整砵仔糕所以取了大半碗
 7.餘下的, 用攪拌機攪爛, 我不是攪足100%, 因為想有多D口感
8. 倒入已溶的大菜撈勻再倒入大盤中攤至"表面"定型, 大約5-10分鐘
 9. 舖上紅豆, 等完全攤凍放入雪櫃2小時切件食得
小貼士 :

1. 煲紅豆沙既水同糖隨個人口味, 一路試味一路加
2. 大菜的水亦一樣, 我用唔算多水總之整溶就算



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...