網頁

2.9.13

香辣豆豉炆素鴨


屋企樓下以前有一間素小店, 賣一些急凍素食, 而老闆娘亦會煮一些小食, 如齋滷味那些。而其中一款我叫老做薑汁腐皮, 因為
我很愛薑, 通常我都會叫她下多些給我。可惜, 小店始終
敵不過貴租金而結業了, 而我亦不能再吃那勁薑的"薑汁
腐皮了。有一天又想起, 真的好想食, 於是打算自己煮, 
但那個東東究竟是什麼呢?遍尋之下知道原來叫素鴨,
唔怪之得我找不到, 邊個會覺得呢條長方形野會同鴨有關係JA!!!!!


本想打開放入薑蓉, 但我無信心可以合回, 所以惟有用醃代替!
睇佢個樣都知佢多油, 於是不煎, 直接切好就焗, 焗完好鬆脆!

近來我的最愛就係香辣豆豉醬, 半湯匙+小許糖和水滾起。
放入素鴨兜炒至收汁 
攪惦!食得!正正正!






1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...