網頁

13.9.13

椰香洛神卷


之前煲既山楂洛神花凍飲, 煲左一大煲, 老公又問今個星期有咩

甜品食,就試下用佢黎做甜品。我老公其實都好唔話得, 由岩岩

拍拖時, 我唔識煮野, 煮親都係豬皮魚蛋呀, 現成鳳爪蒸排骨呀,

唔溶雪就煎野呀....自己都覺得難食, 問親佢都話勁話好食,

直至而家結左婚咁多年佢都係咁, 雖然, 難食又話好食,

好食又話好食但人生得一知己夫復何求呢

呢個糕好簡單又好玩,材料都好普通 :

材料 :
1. 紅色 :
馬蹄粉 - 48g
鷹粟粉 - 10g
澄麵 - 20g
砂糖 - 1.5茶匙
油 - 0.5茶匙
洛神花凍飲 - 250ml

2. 白色

馬蹄粉 - 48g
鷹粟粉 - 10g
澄麵 - 20g
砂糖 - 2.5茶匙
油 - 0.5茶匙
水 - 150ml

漿 - 100ml

做法 :

1. 把材料各自混好

2. 用廚房紙沾丁點油抹上蒸盤
3. 先倒入紅色漿,剛夠覆蓋盤底就OK
4. 中大火蒸5分鐘
5. 倒入白色,一樣只覆蓋盤底就OK,蒸5分鐘
6. 取出, 涼左就可以卷, 切成喜歡的長度

呢個份量可蒸3round, 第2round斜切, 不過包得有d鬆





23 則留言:

  1. 整得好靚同好有創意呀,以為洛神花只可整飲品,原來甜品都得,下次要試整先,

    回覆刪除
    回覆
    1. tintin,呢個係用芝麻卷食譜改過黎架, 我都好中意佢既顏色^^

      刪除
  2. 洛神花好有食療價值.....有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 最衰我呢頭買唔到新鮮啦!

      刪除
  3. 嘩,,,,賣相超靚,好想試喎,,,,,

    回覆刪除
  4. 今次老公一定讚不絕口啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢係牛,牛趙牡丹個隻牛..hahah

      刪除
  5. Mary,好味道呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 程!你搬過左黎啦?!好野, 大家逐漸歸位啦!

      刪除
  6. 哈哈,我有同感呀! 其實另一半的反應, 係我努力學煮0野食的動力..

    你呢個甜品真係好有創意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks zoe!下次煲開涼茶又整下,睇下邊隻最好味先!
      咁又係呀,如果自己一個人我唔會整野食,都係希望有人欣賞自己煮既野ja.

      刪除
  7. 顏色好吸引bor!!! 酸酸甜甜~~ 正呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. C,我都酸酸地幾好味,不過我以為可以深色d lor..

      刪除
  8. 我已經搬左O黎呢度~
    http://daphnehomeoffice.blogspot.hk/
    但好多野都仲整好 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到你啦,add左你啦!
      見你個邊咁耐無update幾驚你唔知要搬!

      刪除
    2. 呢排多野攪 所以冇咩時間UPDATE he hee~
      其實我唔係好習慣用Blogger...
      所以我又o係Pixnet開多個 哈哈~
      感覺同我用開O既YAHOO!BLOG接近D(^皿^)

      刪除
    3. 反而我可能因為用人手搬家,邊搬邊做setting,都叫做摸熟左d呢到。

      刪除
    4. 我諗我都要慢慢研究下,哈哈~
      不過要post返六年o既野出o黎,實在唔易~
      所以我可能會選擇性post^^"

      刪除
    5. 你咁多post, 唸住人手搬咩??會癲架, 做咩唔join yahoo果個輕鬆搬家?

      刪除
    6. 輕鬆搬家<----唔係指係可以搬去指定O既新BOLG嗎O_o?

      刪除
  9. 你老公好識Do!抵整好嘢佢食!Le個咁點個樣好得wor!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks乖乖媽咪, 我唔整野比佢食, 佢都係會食野, 不如食得健康少少^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...