網頁

12.9.13

黑糖麻糬 - 黑芝麻餡,紅豆餡


一睇我D架撐都知我係間條狂熱份子啦整麻糬食因為老公

中意食,去親某零食店佢都會買個隻手造麻糬, 有一日我攞個

包裝睇, EEE!!!唔洗又增味劑, 又添加劑, 有都唔緊要, 

但呢D劑仲多過原材料, 咁梗係自己整啦!我真係好鬼好鬼蠢!

搵左咁耐都搵唔到黃豆粉, 一路都響雜貨舖都搵唔到, 

突然有日訓覺半夢半醒唸起,痴線!$12店咪有lor!!


仲見到有紅豆蓉, 好呀, 我唔想自己整呀!

另外自己整芝麻餡, 將糖,黑芝麻粉,和冷壓椰子油溝埋,
 份量隨喜好! 
 放入雪櫃5分鐘, 5分鐘好啦, 因為椰子油一凍就會變硬!

拎返出黎搓成波再放入雪櫃定型!
(呢個份量係有多架!)
材料 :(6粒)(我唔打出處啦, 因為好多人都有用大概份量, 都唔知邊個係原創者)

1. 糯米粉 -
50g
2. 粘米粉 - 5g
3. 木薯粉 18g
4. 黑糖 - 50g
5. 水 - 140g  

做法 :

1. 先用滾水把黑糖溶左先

2. 所有粉過篩
3. 把熱糖水倒入粉溝勻
4. 倒入蒸盤中大火蒸20分鐘(蒸盤先掃油)
5. 蒸完個樣深色晒, 等灘凍!
6. 捲起取出, 好明顯我D糖之前未溶晒我就倒入
7. 呢舊野真係極度痴手, 我唔用膠手套, 因為我覺得膠袋容易
d handle, 把一滴油滴入膠袋"卒"勻, 再放舊麻糬入去搓勻
8. 取一舊仔放入餡封口, 用下圖方法整成波, 將個波碌出黎直接
碌入黃豆粉個碗,乾淨又俐落

個樣都OK喎!(好嘔心成日讚自己)

切開睇下, 呢個係紅豆餡











5 則留言:

  1. 嘩你咁快搬左d blog過黎嘅? 我先剛開blog咋 http://chowciaociao.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. Add 左你啦!我都係龜速搬咋,都未搬晒,setting先耐呀,唸住搬晒先backup,咁就唔怕有 野無左啦!hehe..

      刪除
  2. Thanks for your sharing ^^ 我也喜歡食麻糬, 等我我得閒試整先 :)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...