網頁

27.9.13

忌廉蕃茄球拍粉


今日響公司行黎行去做野時, 突然聽到幾個男同事驚叫, 睇下咩事, 原來公司有一忽位,突然落暴雨!無錯, 係暴雨!即打去管理處, 原來樓上爆水喉!因為同一個位置大家都係廁所位, 而佢個廁所係一向都無人用, 所以爆左一陣先有人發現, 亦因為咁, 已浸透我地個天花板, 仲變成暴雨淋下。雖然係咁, 唔知點解我突然勁想大笑, 見到到個男同事大叫, 我走埋去叫佢收聲兼問佢想點, 佢話佢成頭水, 我一聽終於忍唔住笑到爆左, 笑係好容易感染人, 笑既圈子愈來愈大, 成班人好似喪屍咁, 唔知為左咩笑到企唔直...haha...今次廁所又唔知做工程做幾耐, 無廁所用超麻煩。

呢個星期都無咩煮飯,攰到死, 但仍然每日都出到post, 好勤力呢!因為想響yblog at least砌夠100篇, 好無聊既堅持!大家而家都過晒黎呢度, 其實我的yblog還是同步update呢! 每次都copy過去, 唔...原來我真係一個好
stubborn既人..ha..今日要清埋最後為打風而買既物資:
唔紅唔大個唔多汁既蕃茄和瘦瘦的露荀!

 我唔想為呢兩樣野花心思去煮, 唸起上次逛超級市場買左兩包好得意既意粉, 飛機同球拍
 飛機一買返黎已經煮左, 但煮法唔特別,只係例牌用磨菇and牛肝菌去煮,而且d飛機墜晒機好多爛左, 所以費是post。今次用球拍, 睇下球拍幾可愛!

材料 :
1. 蕃茄
2. 露荀
3. 餸(我用左冰箱食剩既素丸)

調味料 :
1. 茄汁 - 1湯匙
2. 糖(視乎個蕃茄有幾酸,我用左代糖1小包)
3. 素雞粉 - 1茶匙
4. 豉油丁點
5. 奶/cream

做法:
1. 球拍粉照包裝加少少鹽和油大滾水滾11分鐘,盛起備用
2. 露荀切小段, 中火爆至香加少少
素雞粉,平時我會加白酒和糖焗, 呢個係我覺得最好味既煮法, 但上次煮時, 比我自己邊煮邊飲晒D酒無買返..haha..所以今次用左味醂, 夠甜唔洗加糖焗至收乾水盛起備用。P.S.白酒+糖好味過用味醂, 因為有果香味!
3. 素丸切粒略炒備用

4. 蕃茄切粒(我會留皮有益D)略炒,加少許水滾至出味
5. 倒入球拍兜勻
6. 除奶/cream外, 倒入全部調味料兜勻
7. 最後倒入露荀和素丸兜勻
8. 倒入奶/cream,我今之係用cream, 蕃茄加入
奶/cream, 完全將味道提昇!


睇下球拍無爛!仲好索汁!

21 則留言:

  1. 球拍意粉好有趣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻牌子成日都出得意意粉架^^

      刪除
  2. 係都要post 100篇先罷手,唔,,,,,有原則有目標,我支持妳,,,,努力:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks!希望日日都有得post啦!

      刪除
  3. 球拍意粉cute wor!加油加油100篇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好可愛!
      Thanks!爭大約20篇咋^^

      刪除
  4. Mary Lau你每日都出到post, 真係好勤力呀, 要讚下你先得!!! 加油呀~~~
    我轉佐新blog之後小佐寫blog , 球拍意粉真的好得意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks謙盈媽咪!點解寫少左呀?因為唔習慣新格式?

      刪除
    2. 習慣佐新blog喇~~~
      阿囡依家岩岩升小一 ,
      我想抽多d時間陪佢溫書做功課 .
      唔想放咁多時間落寫blog度 , 所有寫得無咁密

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都估唔到d殘餘物資整出黎個樣都唔錯wor^^

      刪除
  6. 好彩爆水喉啫,爆C渠道慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩如果爆屎渠我即刻走呀...haha

      刪除
  7. 我第1次知有球拍粉,好得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個牌子成日出d特別意粉架^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 對!我就係屋企唯一既細路..haha(唔個醜唔知醜....):-P

      刪除
  9. 蔬菜仲留到而家?? 睇個樣都仲幾新鮮bor^^
    有時買吓d得意型,冇咁悶。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 放入雪櫃又ok wor!
      係呀!好中意買呢d得意樣意粉, 扮未童心未泯..haha

      刪除
  10. eerr... ho duck er ...if we dont have those here.. I can ask mom to get me some when they go back!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes,i think so, so lovely,i can buy u all when mom come back!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...