網頁

18.9.13

棉花糖Part 2

雖然我喜歡熱鬧, 但心情不爽時我需要獨處, 每天我最喜愛塞著headphone, 開大聲聽歌, 務求把自己和外間的聲音完全隔著, 我好喜歡這種感覺。
獨處不是要孤獨一人, 我受不了。獨處是我仍看到人群, 但聽不到他們, 自我陶醉的孤獨精, 咪煩我!昨天實在太煩惱,放工回家早一點下車, 一個人慢慢行返屋企,我需要cool down我自己,headphone開得愈大聲我愈覺得寧靜, 人間實在太多煩惱事, 咪嘈我!這個方法往往見效, 回到家,站在門前, 當除下headphone,望著家大門, 覺得大門對我說"welcome back to hell!"sigh...
之後同媽媽傾電話,媽媽同老公都不約而同對我說, 我的妹妹雖然是瞞著我們結婚, 看似任性, 但他們提醒我說, 她的任性都不及我做的一半。
此說話令我想了好久,是的, 雖然我係大家姐, 但我係最任性的一個, 我永遠都任意妄為,不顧後果, 我一世既格言永遠都係"我中意做就做", 當年父母移左民去美國, 我響香港同我老公拍左拖唔夠一年就結左婚, 阿媽問點解, 我都係答佢無得解, 因為想..haha, 因為我結婚時只得20出頭,而事實証明, 我無折揀錯, 佢係對我好好喎,佢咁多年對我做既所有任性既行為佢都無同我say no, 而我對佢呢, 睇心情..haha

既 然咁多年黎我都咁欣賞自己性格, 咁點解我要嬲同我一樣性格既人呢?唸深一層, 我唸我都會咁做, 而且佢已經廿幾歲, 比我當年年紀還大呢!但我唯一分別係我做還做但不能忍受自己唔講出聲囉。今日已收到妹妹和她老公各自whatsapp我要同我傾, 既然氣已消, 就同佢地好好傾下跟著落黎要辨的事啦, 始終都係辨喜事喔。

我係大情大性的人, 開心會大笑到拍枱,唔開心會喊到嗚嗚聲,既然解開鬱結心情突然極暢快又去挑戰一下我既棉花糖慶祝下先(根本就係為食),開心整野食都特別得心應手, 今次終於成功了,yeah!
材料 :
水 - 200g
素食魚膠粉 - 4g
糖 - 80g
粟膠 - 30g
蛋白 - 60g
 今次要做得其理d, 磅好晒所有野慢慢整
1. 打好蛋白粉
2. 用水溶左D素食魚膠粉倒入糖和粟膠煮至124-126度
3. 把2慢慢倒入1
4.本來既食譜係用唧袋唧, 但我驚死佢又唔成型, 用盤鋪平放入雪櫃,
    5分鐘後已經成左型, 成功了!
 下次可以整朱古力味lu!
 By the way, 我好中意聽Rock既歌,我唔明點解我超愛呢首, 聽左幾個月,
日日都聽都唔厭
!
Share with you all
 




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...