網頁

10.9.13

扮南瓜的南瓜QQ軟餅(花生腰果芝麻饀)


以前唔中意食南瓜, 直頭唔會嘗試去食, 但近來不知為什麼, 

突然愛上了上網見到好多人做南瓜軟餅, 應該說是燒餅,

因為都是煎的, 但因為我始終 係怕油族族長,所以我就來一

個蒸的。剛才和媽媽傾電話, 說有機會明年頭和爸爸回香港,

 到時一定要再做這個餅給他們吃, 因為這個是無油少糖版呢!

好老少咸宜咁本身我係買左紅皮花生返黎做餡, 但因為焗時, 

掛住打機LOR!!!直至聞到味先醒起!已經全部變晒炭!!

盡力只搶救到10份1無咁黑既!!又唔想落街買, 於是摷下雪櫃有

咩物資, 有少量腰果, 又拎去焗, 今次金眼火眼昅到實

連埋少量花生撈埋,俗D講句, 真係食屎食著豆!!因為比只用花

生香好多好多!咁餡既份量我都係隨意,老公就一連食左4隻, 

仲開金口狂讚tim!

材料 :

1.日本橙色南瓜 - 半個
2. 糯米粉 - 1.5杯
3. 麵份 - 2湯匙
做法:
1. 南瓜蒸熟成蓉

2. 把糯米粉和麵粉直接篩入南瓜蓉, 再搓成一團至勻
3. 取一小舊壓扁放入餡料搓成波上下壓扁料許,用刀界上南瓜紋,
插上掟,我的只是求其響雪櫃切少少西瓜皮做的

4. 蒸盤掃上油,放入小南瓜中大火蒸10分鐘,攪惦!yummy!

(下次要界深d, 因為蒸完不是太明顯)






2 則留言:

  1. 我都鍾意食南瓜餅 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你中唔中意南瓜燒餅?其實我未食過, 不過覺得有d油。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...