網頁

2.9.13

真係有香蕉既香蕉糕


一向都十分喜歡吃中式糕點尤其是香蕉糕由細食到大,但近年
經愈來愈甜,吃得多都不是十分有益,於是便上網找一下

有沒有食譜,但大多都是現成粉+香蕉精油,如果自己煮就

不想用精油,但最後都給我找到了!

謝謝Little Panda Mommy與中意混血兒,食譜的份量調到
剛剛好,自己做的和街外真係無得比!我肯定永遠都唔會出
街買,因為自己做的太好味,而且更加食得放心!

材料:(因為我的量杯問題, 所以我用ML)

1. 糯米粉 - 437ml+2湯匙炒
2. 粘米粉 - 125ml+1湯匙炒
3. 糖- 187.5ml
4. 滾水 - 2/3杯
5. 油 - 1茶匙
6. 香蕉 - 4隻
           

做法 :

1. 把2湯匙糯米粉和1湯匙粘米粉用中小火炒熟, 大約聞到味和少許出煙就OK, 盛起待用


2. 那些沒有炒的粉過篩待用
3. 把糖用熱水溶掉, 我的是黑糖, 所以變成啡色
4. 把香蕉打成蓉
5. 把香蕉蓉倒入糖水
6. 把糖水香蕉攪拌好
7. 分4 次倒入粉, 用打蛋器邊倒邊打勻
8. 長形鋼盤掃上油
9. 把所有材料倒入, 中大火蒸20分鐘
10 刀口沾油切好再沾上之前炒好的粉,攪惦
真係好好味!!但我沾得太多粉,食到成身都係...













12 則留言:

  1. OH...太神奇!! 超吸引!!!!
    口感同假蕉糕一樣!!??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好好食架, 你食過一次, 以後都唔會出街買!
      口感係一樣, 我覺得軟硬係適中, 一定要用勁熟既蕉!同埋唔計蒸, 係15-20分鐘內已經溝好晒料, 好快, 我D同事食過都話勁正(好似賣廣告..hahhah), 整啦整啦!
      小貼士:今次D蕉勁熟, 加埋係用太古隻果糖, 所以糖既份量我減到85g!

      刪除
    2. 好! 依個我一定試^^
      反正雪箱有幾隻熟到死既黑蕉存貨! 等我!

      刪除
    3. Hahhahaa...實等你格!

      刪除
  2. 多謝分享,呢個有時間要試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係值得試, 因為真係非常好味!!

      刪除
  3. good! 我好鐘意香蕉ga, 下次試下整先~

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome and thanks Rainy!
      試啦試啦, 你中意食香蕉, 呢個你一定中意!同出面假蕉糕唔同架!

      刪除
  4. 我都好愛,妳好叻,我做過"假"果D呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks michelle!最叻係原作者,我係copy cat呢!放多次出黎希望大家都食到真野 :-P

      刪除
  5. 我也喜歡吃香蕉糕,一定要翻一翻😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係要返,勁好味!
      你個blog setup 好未呀?

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...