網頁

2.9.13

椰香南瓜雜菜餅




我呢其實就麻麻地食煎餅既, 但屋企又有個南瓜響度, 於是就用左半個黎做南瓜餅啦!

咁又點解叫椰香呢 ?因為我係用椰子油煎既, 好多人都覺得唔健康, 其實唔健康既係用炸來提

煉個d, 相反冷壓的就好健康, 好多書藉同埋上網可以搵到相關資料。而我自己就係用呢款 :


材料 :

1. 南瓜半個
2. 雜菜

調味料 :

1. 蛋 - 1隻
2. 麥皮 - 2湯匙
3. 糖 - 半茶匙
4. 鹽 - 比糖少一半, 純粹吊味

做法 :

1. 南瓜先批皮, 切粒隔大火蒸至可用筷子篤得過就OK, 大約20分鐘..(我係叫菜檔阿姐批, 太硬!)

2. 壓成蓉(我懶, 所以都係用機器方便d!!)
3. 加入調味料和雜菜撈勻搓成波再壓成餅
 
 
4. 撲上麵包糠, 放入冰箱雪20分鐘


5. 用椰子油中細火煎至金黃即可

食後感 : 煎既時候超級香椰子味, 但食時就沒有, 但真係香到爆炸!呢個係外香脆, 內係軟棉棉,溶溶地既南瓜!!食到停唔到咀!我唔係贊自己, 係贊個南瓜, 所以一定要日本南瓜, 仲一定要夠熟!又健康又好味!正正正!!(其實我係有D贊自己...呵呵呵)


 


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...