網頁

1.9.13

又黎碟頭 - 海苔醬松子炒飯




之前睇到Mrs.T用松子入饡, 即刻靈光一閃, 等我又試下先。之前係食過, 通常都係出街食,一碟得幾粒,其實唔係好知咩味, 自己煮又真係未試過, 今次用黎煮懶人頭號朋友- 碟頭飯,今次主要係清雪櫃, 因為跟住兩日都係我突然自訂既唔煮飯日..仲可以試下我自製既海苔醬 tim ar..hohoho


材料 :

1. 又係我老友甘荀- 1條
2. 我估佢叫本菇既菇 - 半包
3. 菜心- 4棵
4. 松子 - 2湯匙
5. 海苔醬- 2-3湯匙
6. 飯 - 3碗

調味料:

1. 糖- 半茶匙
2. 豉油 - 半茶匙

做法 :
1. 松子白鑊烘香


2. 甘荀,菜心切丁,菇解體


 3. 先用少少油加少少水爆軟甘荀,再加入菇和菜心略炒盛起

4. 下少許油倒入飯炒開

5. 下海苔醬兜勻

6. 加入所有材料兜勻加入調味料,攪惦開餐!
 
 

同場加影 :

老公勁中意食炸野, 咁我一年都會炸幾次野比佢食既, 適逢今日初十五, 買左個素沙律卷比佢, 食到佢停唔到叼嘴...hoho

 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...