網頁

17.9.13

芝士豆腐雜菜餅


之前妹妹對我說有款芝士餅勁好味, 但她說那刻, 我又無寫低食譜,

星期五, Holiday Mood 想食D濃味野, 但她的地方又是凌晨不

能打電話問她, 就自己東湊西併咁做左一款, 煎時已經聞到勁香

芝士味,當中的芝士粉, 我真係唔記得係邊隻芝士, 係早前買芝士

順手叫人磨埋, 但又無寫返響個盒面wor, 雖然好味, 但食譜要

改良才好煎!

材料 :(成份已改良)
1. 青瓜絲
2. 甘荀絲
3. 硬豆腐 - 1小盒
4. 麥皮 - 3湯匙
5. 糖,鹽 - 各1茶匙
6. 麵粉 - 1/4杯
7. 蛋 - 1隻

8.  芝士粉 - 2湯匙


做法 :
1. 青瓜絲,甘荀絲先用滾水輕灼
2. 豆腐索乾水壓爛
3. 除雞蛋外所有材料混合好
4. 最後加入蛋漿稍稍撈勻


5. 所有材料倒入,用中火煎至兩面金黃即可,食得





6 則留言:

  1. 喂, 係麥皮呀..你打麵皮!!! 哈))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係想睇下邊個眼力好!!hahahahahha....
      改左啦..ahahah...anyway thanks!!

      刪除
  2. Mary,我喺咪咪,現暫居軒軒園.
    有空歡迎來訪共聚..
    http://xuanxuanpopo.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks咪咪!我會黎睇你!^^

      刪除
  3. WA!好似好好味!試整先XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. Tintin,如果你中意食芝士,你一定勁愛呢個送!hehe..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...