網頁

12.9.13

袪濕皇


我係一個勁濕毒既人, 以前媽媽還在香港時, 每一天都會煲涼茶給我們,

 一人一瓶。但至從她去了美國, 得返我一條友, 唔好話涼茶, 連公仔麵

我都唔識煲, 日日食垃圾, 最後就成日生瘡....才想起好久沒有飲涼茶,

即打給媽媽, 她就教我這個 啦!

材料 :

雲苓,白朮,扁豆衣,穀芽,麥芽各一兩,

咁呢個係個base,我另外加了麥冬和淮花米, for 去脷苔,肝火

一大煲水, 材料洗淨,連糖冬瓜凍水放入, 滾起後煲45分鐘, 可放片糖調味

而家如果我一覺得個人訓極都好攰, 頭重重就會飲呢個涼茶, 第二朝會覺得精神晒



4 則留言:

  1. 還有左上角,細細粒綠色果d係槐花?

    回覆刪除
  2. 劉比蒂,個d係准山米,細粒到好難隔水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 准山唔係白色架咩?

      刪除
    2. 係准山米,唔係准山。咁佢地有無親戚成份我又唔知道呀!haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...