網頁

9.9.13

蛋白豆腐蒸鮮奶



 星期六本來plan左同老公去美食博覽, 個日要返半日, 返到屋企攪下呢

樣執下個樣,到6:00就開始準備出去, 點知老公打返黎話未做晒d野要

遲dd返, 咁美食博覽收10:00, 由屋企去都係20分鐘都唔洗, 都仲有

機會既, 點知個結局係化左粧換左衫坐響度等到10:00, 期間佢打左返

黎幾次話就得啦就得啦,可能佢以為我會嬲, 但我從來都唔會因為

呢D野嬲, 我成日都覺得, 只要兩個人一齊就係最重要,
美食博覽之麻,

年年都有ka la, 我從來都係唔執著既人, 因為我實在太hea啦!


老公返工返到咁夜咪仲辛苦。不過因為費時整亂個頭,

幾個鐘頭無食過鴉片(打側訓梳化)
有d腰骨痛本來出街食,

而家就摷下有咩物資啦
, 其中呢個餸我地都好中意

材料 :
1. 蛋白 - 6隻
2. 細盒豆腐 - 1盒
3. 細盒脫脂奶 - 1盒

做法 :
1. 蛋白打勻
2. 加入豆腐蓉撈勻
3. 最後加入鮮奶
4. 凍水放入鑊, 水滾計大火蒸8分鐘
, 食得

小貼士:
1. 加入鮮奶時可加入鹽, 但我較喜歡蒸完落豉油
2. 因為我用電磁爐, 如用火爐可減1-2分鐘



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...