網頁

25.9.13

椰汁杏仁糊




「唔怕神一樣既對手, 最怕豬一樣既partner」呢句說話係呢個世界最超級無敵既真理!

已 曾經在此blog登過場的資深烘焙同事, 是我的生死之交(講得好誇張), 點解係生死之交呢?公司上其他同事都係一般年齡較大,而此人的性格和我好相似, 年齡亦接近,可能大家都有著男人一樣的性格(haha),較為豪邁爽快,   但凡遇上工作上的痛苦事件,總可以一齊說說笑笑地去面對。但烘焙同事舉家旅行一星期, 遺下我一個(haha), 可怕的是, office中還有那個豬一樣的同事!

此豬同事豬事一籮籮, 曾經試過因為一個電話令我由九千八百萬里外滾回坐位聽電話, 以為係什麼大件事大人物時, 拎起電話聽到是「你好, 我係九倉電訊....」吓!!
又 試過在我sick leave時, 硬要死唔斷氣打比我, 講左一輪外星話, 完全唔知佢講咩, 以為我自己食左藥接收能力低, 最後攪清楚原來只係打黎問點樣attach一個file入email!!!究竟小學畢業未?!而此君, 不但豬, 還十分無禮貌, 多次因為聽不到另一同事說話而大發脾氣, 原因係, 當別人同佢講野, 佢從來都唔會應人, 更唔會望著別人的眼睛說話, 所以當佢真係聽唔到別人說話時, 係唔會有人知道!因為佢聽唔聽到都唔應!平時同人講野粗聲粗氣, 好像呼喝一樣, 如果心情差時聽到佢把聲係會癲!又老闆喜愛不點名問問題, 大家心中有數問題是否屬於自己, 但豬同事永遠裝作聽不到, 等待有人頂唔住頸代答, 但不是自己負責的隨時答錯, 當一個老闆發脾氣時, 遭殃的是全軍, 此時豬同事會靜靜閃開離開老闆視線範圍,或是用太極手把一切推得一乾二淨, 所以話豬其實係最聰明的動物!

職場上的人事關係,耍手段,皮笑肉不笑我不懂, 一向都是
烘焙同事擋著的, 現在我要一人去應付一群神一樣既對手, 還要面對豬一樣既partner, 我的方法是把自己困在孤島自己做好所有工作, 不去直望此豬, 不過佢都無時間埋我, 因為我看見佢全天候在上網看戲中!

拖著崩潰的腦袋沒有興趣煮飯,煮飯的工作今晚留給翠華茶餐廳,想起又可去遊巴士河有點點開心, 現在不會坐下層看人生百態, 坐上層看天空聽歌, 壓力減去不少, 抬頭赫然見到有一男乘客, 貌似我的最愛藍奕邦!原來當你覺得苦時, 上天總會給你一點甜!!^^

不煮不煮還是煮了糖水, 因尋日已浸好杏仁, 雖已在早前介紹過, 但因為太潤和好味, 今次還加左椰奶, 太好味要post多一次的杏仁糊!

材料 :

1. 龍皇杏,南杏,北杏 - 份量係3:2:1

2. 雪耳 - 2朵(大)
3. 冰糖 - 適量
4. 椰奶 - 半杯

做法 :

1.
先把雪耳浸軟去芯2. 杏仁洗淨浸最少20分鐘
3. 雪耳,杏仁,和浸杏仁水一同放入攪拌機攪至滑加冰糖煲至滾起
 4. 食前倒入椰奶

28 則留言:

  1. 賣相好吸引喎,滑一滑

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks EE!有雪耳特別潤呢!

      刪除
  2. 秋天巳到,這甜品夠潤最合適.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常如果我好乾,食完雪耳第2日起身會覺得好返好多!^^

      刪除
  3. 嘩,,,,,妳公司係動物園?咁多豬不如整豬扒反喇,,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 得佢一隻豬之麻!唔夠餸喎!haha..

      刪除
  4. 真材實料的杏仁糊!讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thnaks tintin!自己煮食得放心D!

      刪除
  5. 我很想整椰汁杏仁糊, 不過覺得很難呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. sam我呢個係懶人版唔難架, 係攪+煲滾就得架啦^^

      刪除
  6. 好一包神既同事,豬既PARTNER!! 哈)))))
    每間公司緊有一個咁類型既豬partner (=_=) //////

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..我係上網見到呢句野, 好鬼岩!
      都唔知呢種豬唸咩架, 佢地唔知人地憎佢架咩?!哼哼!

      刪除
  7. 妳同事另謀高就呀?
    呢個甜品我唔同妳爭食啦,因為我唔食杏仁同椰汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係唔係先慘, 仲有排要對住佢!
      係呀, 咁你除左焦糖仲中意咩甜品呀?^^核桃岩唔岩?我好快會整核桃既甜品, 但未唸到整咩.

      刪除
    2. 核桃好岩呀?快D整啦:p

      刪除
    3. 為食貓!haha..

      刪除
  8. 正呀!讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Gloz Chee!呢個有攪拌機就整到,好方便!得閑多D黎坐^^

      刪除
  9. 我都好鍾意飲杏仁茶, 食杏仁糊 :) 不過未試過落椰汁 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太, 其實我都係第一次, 因為屋企有罐開左既椰汁, 原來個味都幾夾!^^

      刪除
  10. 加雪耳是最佳的秋冬甜品 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. katie, 你唔洗食都夠晒白滑啦..haha^^

      刪除
  11. 我都好鍾意架,但d仔女,一講到杏仁茶,就話e禁臭!!! :-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實杏仁茶同杏仁糊係咪同一樣野??
      D仔女竟然覺得臭?haha..

      刪除
    2. 杏仁茶比較'禧' , 因為佢地唔鍾意杏仁味,但我好鍾意食杏仁餅-唔係澳門果d喎

      刪除
  12. 個甜品好潤呀!點解豬partner可以繼續生存?老細唔知佢唔得嘅咩?做乜唔炒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有雪耳真係好潤架!
      咁豬同事都有用處, 佢要負責做晒我地唔得閑/唔願意做既野, filing ar, 執office呀..正經野佢又做唔黎, 咪比D下欄野佢做!唉...老細唔理架...

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...