網頁

16.9.13

竽泥紫菜卷


 我真係好怕夏天,行一陣就成身汗, 又臭喎 , 自從隻手受傷後,
雖然好返晒咁滯, 但奉旨做癱妃, 少少野都唔洗拎..hehe..

我唸呢D都算因禍得福。我其實好少好少食竽頭, 因為聽人講


會敏感,但有日戚起條根上網search一下, 原來只係批竽頭時如果

無帶手套就會手痕, 哦...原來係咁ja..再去街市問下賣菜阿姐

confirm多次, OK!即買!所以有D野真係不能道聽途說

材料 :
1.
竽頭 - 1個
2. 壽司紙菜
3. 五香粉
4. 鹽

做法 :
1. 竽頭切片蒸(例牌賣菜阿姐攪)
2. 蒸至可用筷子篤穿趁熱成蓉
加入五香粉和鹽, 邊加邊試味

3. 把竽泥平均放上紫菜好似卷壽司咁卷好
4. 切開一舊舊


睇下個樣幾似壽司


5. 用中細火煎至頭尾金黃灑上芝麻即可 


小貼士 :-包竽泥趁還暖時包會容易推開
-整呢個就唔好煲咁多飯啦, 因為好飽肚架

食後感 :
非常香口, 我用茄汁+喼汁用黎點食, 好正呀






10 則留言:

  1. 好有創意的素食.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ee,但我發覺整呢個唔可以煲太多飯,因為太飽啦!haha

      刪除
  2. 呢個新定舊架?好似以前見過咁既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊野黎架,我仲搬緊屋呀,應該搬埋呢兩日就搬晒過黎,果邊仲update緊,到時同步 lor..sigh

      刪除
  3. 用細火煎的又幾好, 唔會油, 出街食是用油炸, 真係怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔...唔得呀, 炸完野個廚房周圍都油, 有時我寧願略煎再焗。

      刪除
  4. 你細心JA, 叫人整依個唔駛煲咁多飯~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我食果日, 食晒D飯,飽到我呢!!

      刪除
  5. 我好鍾意食呢個, 有時用腐皮包都好好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我見有人包紫菜+腐皮, 不過我懶..haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...