網頁

20.9.13

中秋奇想

好開心, 想般的post都全搬了過新blog,呢篇開始可以同步update,
唔知可唔可以堅持呢?

沒有家人在身邊, 對我來說, 所有節日和平日沒有兩樣。而好幾
年來, 因為工作關係, 和老公都係分開渡過所有節日。 今日大家
都有時間,本來打算去大坑睇舞火龍, 又或者去維園湊熱鬧, 果然
對我黎講 no plan is good plan!早左收工,返到屋企, 一睡就到晚
上8:00!咁好閒既, 唔去囉!於是草草食左D壽司外賣,就打算落樓
下散步。卸下妝容, 摘下令眼睛疲累的隱形眼鏡,換上舒服的衣
服就出發。吹著涼風,世界變得好寧靜,遇到同道中人, 一個人的
中秋又如何, 自得其樂亦是一個不錯的選擇!
 突然看到原來地上都鑲上小魚, 平時為生活奔波, 
竟然忘了世界的美
不知不覺愈行愈遠, 竟然行到了一條屋村, 突然去了另一個世界,
熱鬧非常,
大人席地而坐, 小孩東奔西跑!我倆擘大個口得個窿!
 魚船都全部回來, 船上燈火通明,都是大笑聲
有小孩偷偷煲爉, 想起小時候和妹妹最期待的一幕
U turn回程,從熱鬧變回靜寂, 今晚覺得好輕鬆, 
今晚驚覺我已不是小孩, 因為我的手上沒有燈籠

16 則留言:

  1. 中秋節快樂! 我從小都唔會煲爉, 因為見過同學給爉弄傷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!我細個成日同朋友仔煲 爉,再將手指插入睇下邊個最快頂唔順..haha..原來變態係從小培養..ha

      刪除
  2. 我條村都好靜,冇人燒烤,連孔明燈都好少人都放,
    睇舞火龍睇1真次,大汙揼細汙,琴理上垃圾桶,(俾差人叔叔話)
    企足一晚 看到個龍頭.提起怕怕,留家好好休息.
    中秋節快樂!






    0

    回覆刪除
    回覆
    1. May ho 中秋節快樂!你都好博,企埋上垃圾桶...haha,我都好想睇一次

      刪除
  3. 我屋企留下好靜,靜到感覺唔似過中秋~
    一D節日氣氛都冇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小漫,我呢到都係孤島,與世隔絕,去到另一區突然變熱鬧!

      刪除
  4. 同我地尋晚既情節差不多!!! ^0^
    尋晚真的好舒服輕鬆! 正~~
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. C,中秋節快樂!人大左就唔計較慶唔慶祝,hea d就開心d!

      刪除
  5. 妳屋企四周環境好正吖,有人又有海,又有大公園,,,旺中帶靜,散步一流,,,,,享受當下吧,世界太亂了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住孤島,四面環海,的確好靜,食完飯散步一流!

      刪除
  6. 匿名13:30

    Mary:午安!我係Lucy啊!補祝您中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Lucy!謝謝你呀!
      你未開acc咩, 點解要用匿名既?

      刪除
  7. 下年妳拎埋燈籠去ma,可有回到童年感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 拎住行, 我又無小朋友, 個樣怪到呢...haha

      刪除
  8. 我自細都有小白兔燈籠伴我成長, 冇咗燈籠真係好似淨啲嘢咁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細過反而喜歡煲爉, 大家插入手指鬥忍受熱力, 完結時倒入水做出磨菇雲, 好百厭!hahha..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...