網頁

17.9.13

清新黃桃加洲反卷



我係一個勁熱底既人, 我好多年未試過著褸, 冬天通常都係著

厚外套就好暖, 咁夏天對我黎講簡直係極刑, 所以我老公成日

都叫我冷氣狗,我呢隻冷氣狗竟然勇猛地於中午出銅鑼灣, 

當我老公自認為好有型咁揸住電單車黎接我時, 我見到跟隨住

佢係一股熱氣, 當我帶上頭盔的一刻, 嘩~血.滴.子!!個頭盔比

太陽晒過, 就好似將一個煲滾既煲反轉戴上頭一樣!聽到我一

番偉論咁形容佢2奶後, 我老公已開始碎碎唸,

我隱約聽到係 : 唔中意唔好坐lor,車埋你仲咁多野講...

返到屋企, 咩都唔想食, 唔想食熱,唔想食油, 當絕望時,

雪櫃總會比到靈感你既, 就用物資整壽司啦!唔好以為面頭係蟹籽


其實係碎甘荀, 但口感都係脆脆, 信我!唔講係無人估到架

整裝待發, 先把材料預備好!


 整反卷好好玩!

1.先把醋飯舖上紫菜再舖上保鮮紙
2. 反轉放上你喜愛既餸菜, 我既係醃黃瓜, 青瓜絲, 罐頭桃
3. 用竹蓆卷好切件,取走保鮮紙放入甘荀碎翻滾, 攪惦

食後感 : 以為用桃好怪, 原來都好夾醋飯, 整左4條, 例牌食晒,yeah!




6 則留言:

  1. 好耐冇整壽司,你原來都愛吃素

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,我好中意食壽司,不過都唔係成日整。 係呀,我而家戒剩魚咋,戒埋就係食全素!

      刪除
  2. 大熱天時帶住頭盔O係又熱又焗O既鬧市行的確幾難頂下....!!!
    你O既壽司齋望已經好清新,食落一定更加透心涼 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 得D男人覺得型!!帶完頭盔個頭又扁晒wor..hahah
      我好中意D壽司整出黎既顏色..haha

      刪除
  3. 用桃來做壽司幾特別,感覺上味道應該清甜,

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來醋飯同桃都幾夾, 同埋D甘荀粒卜卜脆,好好味..hehe

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...