網頁

24.9.13

黑芝麻卷


近日和大妹傾開電話, 大家都不約而同地覺得自己的人生實在太dry!應該得到的都得到, 得不到的亦懶得爭取。生活過得好平淡, 需則平凡是福, 但如果人生中只有甜味, 結局就是乏味!尤其是我自己, 本來就好喜歡刺激, 結婚前, 我好想一個人去土耳其流浪, 因為實在喜歡她的建築, 她的文化,更加想在土耳其親嚐土耳其軟糖呢!但聽到是"一個人" "土耳其" "流浪"反對之聲不絕, 我既目標就係體驗生活,莫非要一大團人去瀏覽?!哼!當然我可以不顧一切去做我喜歡的事, 反正我本身就係一個討厭負責任的人, 但實在不忍身邊的人那可憐夸夸的擔心模樣, 最受不了這種樣, 所以一直沒有再說出口, 但心意是不變的!因為我自己知道, 我並唔係取消, 我只是推遲!反正我仲後生, 只要我還有氣力, 我都可以做到!

說回和妹妹的對話, 大家希望找一個共同目標, 因為人生無目標係同條咸魚無分別..haha..大家想了好久, 看著大妹剛send來的相, 驚覺她胖了, 因為她早前做實習, 因壓力過大需要不停吃東西減壓, 現在實習完了, 亦肥了好多,所以我地最後既結論係鬥減肥!我自己本身又無肥左好多, 只是舊年一次大PK, 令雙腳受了傷, 洗傷口整個月!自此, 家人都叫我唔好跑步,亦唔好踩單車=="因為驚我再大PK!所以近年都好少做運動。我亦希望可以做多一點運動, 令肌肉結實一D!而我地既目標係26/12 boxing day由細妹做評判, 因為我們3姊妹都住在不同國家, 由不是經常見到又親近的人做評判好fair!

至於徾罰, 大家選了自己最
最可怕的食物, 大妹選了納豆, 佢形容為係鼻屎+鼻涕, 佢曾經因為食過少量而嘔吐大作, 佢既徾罰係要食一兜!而我呢!OMG!唸起都想反胃, 就係冬菇!冬菇我覺得仲恐怖過榴槤!我連人地食完冬菇同我講野都受唔到!我已經唔係憎冬菇, 我係怕!!haha...
而我既
徾罰係食5粒冬菇!我唔可以輸架!!我真心勁驚!

而家我定左我既運動大計由1/10開始。唔會點節食亦唔會減甜品, 因為一向煮甜品都有減糖, 亦唔係食好多, 無必要變成零!只要均衡就可!而運動我要好好plan一下, 令自己安全亦不要太沉悶, 總之我真係唔可以食冬菇!

有左目標突然勁精神!我要睇住大妹食
鼻屎+鼻涕(納豆)!哼哼!

都話1/10先開始, 又整左甜品, 因為今個月係我最愛的外婆的忌辰, 做了這位大笑姑婆最愛的芝麻卷, 雖然用錯左一把超鈍的刀子切得樣樣衰衰,而我又好hea咁只用左多多而無去磨芝麻(懶呀!) 但我知道外婆係唔介意的, 希望在天上的外婆都會嚐到我愛佢既心意!
材料 :
馬蹄粉 - 48g
鷹粟粉 - 10g
澄麵 - 20g
砂糖 - 1.5茶匙
油 - 0.5茶匙
水 - 250ml
多多黑芝麻粉 - 1包
做法 :

1. 把材料各自混好
2. 倒入漿,剛夠覆蓋盤底就OK
3. 中大火蒸5分鐘
4. 取出, 涼左就可以卷, 切成喜歡的長度
(用刀挑起少少邊就可以卷)
 呢個份量可蒸4round(好明顯短左果條係試(偷)食..hehe)
 喂呀!好鈍呀呢把刀!切得好樣衰呀!

18 則留言:

  1. 有姊妹真是開心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呵!買左D衣服鞋"物"唔岩著又有人接手, 又可暢所欲言^^
      BBQ媽媽是獨生女嗎?

      刪除
  2. 條命係自已,人生條路妳想點行咪點行囉,一個电話一張机票妳就可以自由喇,,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我知道!不過而家唔係good timming!

      刪除
  3. 一個人去土耳其?好勇喎
    芝麻卷?妳係咪係舊blog整過架

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年既土耳其無而家咁恐怖, 如果有一日可以成行, 看看會否另選地方!
      唔係呀, 呢個係新整呢, 雖然...真係有D樣衰..haha

      刪除
  4. 哈))) 好笑~ 好誇呀你~ 連人食完冬菇同你講野都頂唔順~~ 哈))笑鬼死~~~~
    納豆,我都食過幾粒...真OK難食......
    不如, 急行啦~ 初初可以慢少少, 之後再加快! 比跑步輕D, 得運動量都唔約~ TRY TRY! 加油啊~我都唔想見...你食冬菇!! 哈))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一次有一小妹妹食食下飯突然要在我耳邊講秘密, 嘩臭到原來剛剛食完冬菇, 自此, 我連食緊冬菇既人都驚..hahahaha...
      我而家唸緊跑步, 其實係想踩單車, 但因為踩單車, 響我住果區好難搵到地方踩!你呢個急行OK WOR, 由慢至急至跑, thanks your good idea!

      刪除
  5. 細個時去飲茶成日叫芝麻卷食,而加好多酒樓都無了,好懷念呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲有好多齋舖有賣,tintin可以看一下, 不過自己整的都好簡單呢!^^

      刪除
  6. 兒時回憶, 果然每個人都有佢嘅死穴~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. cici, 呢個係我最top既死穴!!唸到個樣都驚!

      刪除
  7. 哈哈,你一定唔會比人焞冬菇啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. ahahhaha..就算有人燉左, 都唔會有人請我食..haha

      刪除
  8. Wow菲林呀!E家同你老公一齋去囉!另類感受

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE...咪玩啦...同佢一齊去, 咪就係比佢管住晒, 就算佢唔管都會bala bala..我老公係果種好審慎既人, 我都係中意不顧一切自由自在多D lor..haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...