網頁

1.9.13

涼拌 - 麻香甘荀mix牛蒡


上次出街食飯, 食到一個前菜勁好味, 好似去酒樓食個D橡筋("海節")既味, 決定老翻一下先。


返到黎上網巢巢, 原來係日本小食...好低能呀, 仲以為發現新大陸TIM


不過好食既野話之佢係唔係新大陸丫, 一於抄考一下, 自己做一大盤慢慢食先!

呢個小食主打係麻香, 如果唔係又點會似橡筋, 其實真係好健康, 岩晒我呢D Junk Food皇唔洗口痕時食咁多垃圾麻!



材料 :

1. 甘荀(點解差唔多個個POST都有甘荀既) - 1條
2. 牛蒡 -1條, 如日式 - 1包
3. 白芝麻 - 嘩(唔小心猜左枚tim..haha) - 隨喜好

醬汁 :

1. 味醂 - 1湯匙
2. 料理酒 -
1湯匙
3. 糖 - 1湯匙
4. 醬油- 3湯匙
5.水 - 2湯匙


調味 :

1. 麻油 - 大量

做法 :

1. 先把甘荀,牛蒡切絲, 牛蒡邊切要邊放入水, 因為佢會立刻變黑!

2. OK,萬事俱備, 首先開火下油(1湯匙平時用開的油, 1湯匙麻油)

3. 牛蒡徹底隔水後直接倒入
 

4. 牛蒡稍軟再倒入甘荀絲
5. 兜勻後倒入醬汁, 收細火,蓋上蓋.煮至喜歡的軟硬度, 盛起加入大量麻油和白鑊炒過的芝麻,

當然是按個人口味,放涼後入雪櫃,攪惦!
 




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...