網頁

26.9.13

dingding與木天蓼


仍然在抗爭中, 幸好公司只有一個豬同事, 其他同事都是神級!勁中意呢種忙到阿媽都唔認得既感覺, 一大班人teamwork, 有難齊當感覺超型, 亦都勁中意忙起上黎行出行入, 快行到頭髮都飛起既感覺, cool!

但中意還中意, 始終係凡人, 離開戰場,心情放鬆先知原來疲憊不堪, 感覺就好似坐著飲甜洒, 因為甜,覺得唔會醉就起勢咁飲, 點知一站起搖搖欲墜, 先知原來自己已醉, 只是飲得太投入唔知道!哈..好無聊既比喻!

一 向lunch都唔食飯, 通常會食幾樣野, 但因為真係無胃口, 只想快快食完可以訓一陣, 就食個3文治+咖啡當一餐, 蕃茄芝士生菜3文治係樓下的麵包舖知我唔食肉特意為我做的, 返到公司唔放雪櫃, 食時d芝士半溶, 好味到呢!勁愛呢d小店! 而家睇返原來我張枱係多野和亂到就快無位寫字..haha!
 平時放工返到屋企都要同dingding跑跑跳跳追逐一番一個鐘, 但真係無氣力再追逐, 衰野響我周圍盤旋迫我起身, 惟有比支木天蓼佢自己玩。木天蓼係每次買貓沙只要過$300送既小禮物, 無一隻貓可以抗拒呢!但通常我都係一個月比佢玩一,兩次, 又或者見佢心情唔好時玩, 費是上癮!

玩得勁陶醉!當我休息完唸住搵佢玩時已經唔騷我, 仲以為我想攞返佢支野fee我!最後玩到訓著覺!如果人可以好似動物咁簡單就好啦!

16 則留言:

  1. 咁忙就要休息吓喇,妳隻貓咪好得意喎,識打工夫呢,,,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六,日可以休息lu!
      佢玩木天蓼玩到癲左!

      刪除
  2. 你都好勁,咁忙真系休息吓,=D7   

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks May,星期六,日會休息ka la!^^

      刪除
  3. 工作忙完,跟ding ding 玩, 可以令自己放鬆。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes Sam!的確同佢玩可以放鬆個腦, 但體力唔夠呢!^^

      刪除
  4. 個比喻都好啱~~ ^^ 如果一班同事忙到發癲, 感覺其實都好正!! ^0^
    但如果得一個人忙到發癲, 就要爆粗LOR!!! T _ T
    好明顯, 佢今次想同支野玩多過你啦~~ 哈)))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係!如果一個人做野太辛苦,會去廁所自爆粗!hahaha..
      個支野既誘惑大到佢係見我唔到!ahhaah..

      刪除
  5. 同妳一樣,lunch都唔鐘意食飯
    我隻仔對木天蓼麻麻,佢最鐘意玩cheap嘢,嘥晒我D錢

    回覆刪除
    回覆
    1. lunch食左飯成個下午都好眼訓!
      dingding都係cheap野皇!其實佢最愛係紙波!!haha

      刪除
  6. 你同我相反lunch我最怕食三文治好似冇食過嘢咁hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. ahah...因為每次食左飯, 下午都超級眼訓, 我唸呢D就會飯氣攻心卦..hah

      刪除
  7. 木天蓼???????咁特別,會上癮 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,pet shop 實有,但唔知for狗狗係咪都work.
      小白,響舊blog好耐無見你,好開心響呢度見返你呢!^^

      刪除
  8. 木天蓼,我家兩貓都愛

    回覆刪除
  9. ding is so fat now

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...