網頁

28.9.13

夜鬼愛看書



我係正宗夜鬼, 讀書時期已經係上堂釣魚, 放學就鬼打咁精神去打排球打到晚飯先回家。中三以後, 媽媽有感我係果種愈要管我反而愈反叛既人, 於是就還我自由, 自始, 我就好有"節制"咁, 逢星期5,6,日夜晚先出街玩。直到投身社會, 直頭係夜晚11:00先出街, 日日如是, 夜夜笙歌!

點知英雄都有急流勇退既時候, 我呢個小薯仔都唔例外,本來熱愛夜生活的我, 有一日好地地, 還約左班"玩腳"當晚出街, 突然好像給上帝按下頭上的制, 將我夜生活功能關上, 由那一天開始, 我一次都沒有再踏足夜場, 每晚8:00前必乖乖的回到家。反而大家都慌了, 突然性情大變不是什麼好兆頭喔, 媽媽每天都在問我當晚會出街嗎?但我一點興趣都再提不起!咁多年來, 大家都習慣左我"突然""即興"既性格, 我會突然好愛一樣野/一個人, 又會毫無原因突然唔愛。其實我頗喜歡呢種性格呢!哈..

但對於夜鬼, 我卻係始終如一, 明明每日食完飯都會暈倒梳化, 點知沖完涼又鬼打咁精神, 尋晚仲要衰到5:30am先捨得訓, 7:30就起身返工!全晚看看書, 聽聽歌,上上網, 最愛晚上一人獨處既時候!

家中的書, 已被我看了九千八百萬次, 係時候要出去入貨。好懷念小時侯和當老師的姑姐一同住既日子, 因為她那個超大書櫃, 有足夠我每天都看一本新書既容量!可惜她和爸媽移民, 也一併將所有書帶走!哼哼!

中午放工, 本打算去誠品逛逛, 但因為只睡了兩小時, 恐防突然沉睡於街頭, 都係去近一點的商務。去到人頭湧湧, 逗留了兩小時,只買了4本書就走了, 因為實在太多人!回家草草吃了壽司做午餐, 就暈倒在梳化睡了一個好長的午覺呢!

看看我買了哪4本書(根本無人想知..haha), 可能呢篇係最沉悶的一篇, 但我要寫我要寫我要寫...哈
1. 倪匡-未成書(倪匡年青時的樣子和倪震一模一樣呢!!)
因為爸爸喜歡, 至少我便愛看衛斯理, 他的所有系列全看了好多次, 倪匡係我心 目中永遠既偶像, 一個過份聰明既外星人!可恨書局將這位神的書放在近地面的一格, 害我不知不覺蹲在地上15分鐘!呢本書竟然我未睇過, 即買!比錢時有小插曲, 事緣小時候在姑姐的書櫃看過一本"倪匡傳奇"愛不惜手, 長大了想買回收藏, 去到此商務, 睇下有無得訂購, 因為我都知道太舊了, 職員在電腦上找尋時,像文盲一樣想了好久點打, 我勁唔耐煩, 叫佢行開等我打,比我睇到佢打左"魏康"對我黎講同褺瀆神明無分別, 竟然連神級作家個名都打錯, 職員被我碎碎唸一番, 幾年後的今天, 當我去比錢時, 此職員還認得我, 仲打趣說:你真係好中意倪匡喎!我亦說:你識寫佢個名未呀?大家都覺得好好笑!呢本書係講倪匡未成名前既作品, 今晚就要睇晒佢!
2.陶傑 - 與陶傑同床
陶傑又係一個我認為佢好聰明既男人, 講野無廢話, 一矢中的, 最中意呢種爽快既人!
陶傑寫小說反而未睇過, 必睇 !
3.新聞從業員  - 一人一故事
呢本書好耐以前已想買, 但拎起放低拎起放低好多次, 今次終於拎起無放低。係講新聞工作者既所見所聞,放低咁多次, 係因為當中有好多故事較沉重, 希望不要睇得太凝重!
4. 食蔬好日子
最後又點少得cookbook!呢本書拎起不能放低,全用蔬菜做出好多款餸菜, 有中有西有甜品有湯, 令人覺得食素都一D都唔沉悶,而且制作好簡單, 係比我抄考既好書呢!
有新書看,未來的幾星期, 我既黑夜必定夠充實!^^

15 則留言:

  1. 輸=書,我投降了,,,,,,.:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦!!你係文盲!hahah...睇書好過打機丫!

      刪除
  2. 看書好啊! 我也愛看書! 衛斯理是中學年代的最愛. 當年看書, 是一個作家一口氣看它一整個系列的, 不像現在打游擊.現在上網太多, 常覺得要回歸書本.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩, 我有時都會發覺自己日日都係上網,好耐無睇書, 不來大家都係衛斯理fans!hehe!

      刪除
  3. 倪匡同佢個仔真係成個餅印喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 第一眼都認錯, 等倪震仲成日懶靚仔, 都係好彩有倪匡神遺傳比佢咋,哼!

      刪除
  4. 我地的年代係租書,衛斯理追到唔瞓覺,小小的一本好快就睇完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 租小說又未試過, 租漫畫就試得多..haha...真係, 佢果d係好快睇完, 但個個故事有連續性關係, 就有排睇

      刪除
  5. 我都好Like睇書,以前會買買買,E家多數去圖書館借!(冇地方擺)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就中意收藏,同埋可能睇睇下唔睇遲d又拎返出黎睇,有時間限制唔方便,但我都唔會本本買, 好似倪匡,cookbook呀呢d 就買,有d唔想買就睇e-book.

      刪除
  6. 我都鍾意睇書 :) 如果班生出咗trip, 我會臨瞓之前睇吓書 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨瞓前睇書會好好訓, 可能因為對眼太攰, 但通常都會睇到通宵達旦..haha

      刪除
    2. 我都係, 因為會追落去睇 :) 哈哈 :)

      刪除
  7. 哈哈,食譜、陶傑、倪匡,好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好豐富呢, 如果唔係咁多人我可以留耐D買得仲多!^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...