網頁

18.9.13

酸辣冷麵(味道似某壽司店)



之前有一輪同同事每一日既lunch time都突登搭車去某大壽司店

食lunch, 好似食極都唔厭咁, 為的是個set lunch裡面既冷麵,

少少酸少少辣咁好惹味,我成日都覺得響呢d地方食野好悲微,

首先d冷麵雪到硬晒, 又無餸, 又細碗, 悲微在於咁既質素我地都

突登搭車去食 ,但食食下就開始發覺長期缺貨, 可能好多人都

中意食卦, 供不應求,
至始我地就無去過lu...但我地又唔100%

知就係咩醬, 又不了了之。點知前幾日響睇到
謙盈媽咪個blog,

 一於死跟, 勁開心呀!完全係呢隻味!Thank you so much!


咁自己整梗係唔悲微啦, 食得好飽呀!



材料and做法 :


今次用左烏冬, 醬汁就係千島醬+辣椒醬, 我一邊整一邊試食,

跟手就雪一雪先整其他材料。
(唔明點解要舖左保鮮紙反晒光咁影相)



餸就用左麻醬車厘茄, 撲粉煎既獅子狗,蛋絲和青瓜絲

攪惦食得, yummy !




4 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...