網頁

12.9.13

白磨菇牛肝菌心心意粉


唔好以為佢係Risotto, 其實佢真係Pasta!今日行百佳超級廣場,

行左幾個圈都唔知煮咩好, 行過意粉位見到呢包野:
  

佢每粒都係心心!, 其實都唔知點煮好咁細粒, 但真係好想買,

就幻想其實熟左會變到通粉咁大粒, OK, 買左!

唔知點解突然好興奮, 打比老公,但遭受歧視..

我: (把聲懶得意)喂!你知唔知今晚食咩丫?

公: (快速地)唔知!

我: (繼續懶得意)我買左包心心意粉呀!

公 : (受打擊)喂!唔好懶可愛丫唔該!心心!

但我覺得心定要叫心心, 唔可以齋叫心!

我: (回復自我)係咁!收線!

本來係男人都中意可愛既老婆, 但經過我十幾年既粗豪式相處,

響佢心目中我已經係一個男人, 唉...


最後我決定用我最愛既白磨菇加埋牛肝菌去煮,出黎既效果好似Risotto!

好味到我兄弟(即我老公)食到停唔到嘴


材料 :

1. CUORETTI(心心粉) - 1碗(乾)
2. 白磨菇 - 1盒
3. 牛肝菌 - 7-8條
4. 乾蔥 - 1粒大
5. CREAM  - 1湯匙

做法:


1. 心心粉先煮後隔水備用
2. 牛肝菌浸軟



3. 白磨菇切片, 另一半和牛肝菌攪成蓉
4. 乾蔥切片


5. 下油/牛油先爆乾蔥


6. 其實呢個時候應該加麵粉炒, 但我覺得呢個動作好鬼煩, 
所以先加磨菇片磨菇蓉


7. 聞到香味後加水, 因為牛肝菌已好勁味, 所以不用加清湯, 份量隨意

8. 滾5分鐘後加麵份水至你想的杰度, 熄火後加cream和少許鹽,
再把心心粉回煲攪勻, 攪惦!


看!心心還在!但絕對不是通心粉咁大粒











8 則留言:

  1. 個賣相好得呀!一定好好味!想食~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks tintin!
      我睇過普通百佳無得買, 係大超級廣場之有!^^

      刪除
  2. 心型咁正啊,個platter好豐富

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都好中意, 仲要係用我最愛既菇黎煮^^

      刪除
  3. 真係好少見心形意粉, 通常咁細都係ABC, 米形同煲呔形 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買完之後上佢地個website睇過係新產品黎, 不過佢就叫人放湯, 我覺得會淡,我就較中意食重口味..hehe

      刪除
  4. 呢個正, 岩我口味, 有牛肝菌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係好中意食牛肝菌!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...