網頁

1.9.13

會喊既忌廉磨菇湯






EEE...點解碗湯咁似人瞼既?!


會喊既梗係唔係碗湯啦, 喊既係飲湯既人, 因為飲完會喊,驚下次唔知幾時再飲到...哈哈哈...幾誇都有!唔知呢, 總之次次Gathering都會被要求大量地煲, 跟住個個喊晒..OKOK..又誇張左!



係~~呢個西湯好鬼普通, 好多地方, 好多人都識煮, 會喊既原因係因為重料!


材料 :

1. 白磨菇 - 1盒
2. 蒜泥 - 1湯匙
3. 乾蔥蓉- 2湯匙
4. CREAM - 2湯匙
5. 麵粉 - 2湯匙
6. 水 - 3碗

調味:
1. 雞粉- 少許
2. 糖-  少許


倣法 :

1. 白磨菇一半切片, 一半磨碎, 乾蔥和磨菇腳亦磨碎, 因為磨菇腳是是超濃味的!
2.先爆香乾蔥和蒜泥,再加入麵粉炒香

3.把麵粉炒散後加入全部磨菇片和碎
4. 當磨菇發出香味時加入滾水煲15分鐘, 如覺得太少水可適量加水
5. 煲好後加入調味料, 跟著熜火才加入CREAM。攪惦! 
 同場加映, 老公買了我最愛的抹茶零食, 加上濃濃的磨菇湯一齊食好正呀!喂呀...我好肥呀!!!
 

 


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...