網頁

6.9.13

牛肝菌蛋白炒飯


其實我真係好鬼中意煮碟頭飯, 可能得兩條友, 有時整幾樣餸, 每樣整得

個少少, 我覺得好煩lor,加埋我唔係好中意食隔夜餸, 所以如果有屋企人

返左香港, 我既煮飯興趣會大增, 正所謂多D人食飯可以叫多幾味餸ma!

好彩我老公又無咩所謂, 佢係正綜"牛趙牡丹", 對住呢類人, 你煮得好食,

佢贊你, 你又會覺得行貨;你煮得難食時, 佢都係會食晒, 你就會覺得點解

我平時要煮得咁努力,不過咁呢個都係佢美德黎既,好過煮左無人食丫


炒飯都係我經常煮既野, 幾方便!

材料 :
1. 素魚片 - 4塊
2. 牛肝菌 - 大約20條
3. 甘荀 - 1條
4. 蛋白 - 2隻

做法 :
1. 魚片切條炒香備用
2. 洗乾淨牛肝菌浸5分鐘, 倒左D水, 再浸15分鐘, 用這些水用黎煮飯
3. 牛肝菌,甘荀攪/切碎

4. 用少許油先爆牛肝菌至聞到香味
5. 加入飯兜至一粒粒再加入甘荀碎
6. 把炒飯推埋一邊, 倒入蛋白兜勻魚片回鑊即成, 灑少許芝麻仲正
我好中意呢個炒飯, 帶埋返公司做lunch, 5分鐘就KO晒咁滯, 我好肥呀!
同場加影:
今日睇部相機, 見到老公原來將暴風雨即將降臨既一幕影低左,
看似美麗, 實質可怕







沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...