網頁

16.9.13

枇杷豆腐


煮飯呢樣野,煮唔難, 唸食咩真係勁痛苦, 我通常都會響放工前一定

要知道煮咩, 我唔可以去到街市先唸, 但呢D野總有周期性腦閉塞, 

死唸都唔知煮咩,如果係咁通常都唔煮架啦!點知返屋企時經

過掃街檔, 見到有炸野,E! 靈感到! 就煎枇杷豆腐! 即刻嗱嗱聲

返轉頭買豆腐,靈感湧住黎, 仲唸到咁耐無食菜飯, 就一於煮埋

菜飯, 我呢個懶精唔搣菜, 切左佢個頭就算, 點知老公見到話嘩,

好似玫瑰花,不如做伴碟, OK, 出黎個效果....娘到爆!

材料 :

1. 盒裝豆腐(細) - 2盒
2. 蛋 - 1隻
3. 麵粉 - 1湯匙
4. 麥皮 - 2湯匙
5. 糖 - 1茶匙
6. 冬菜 - 隨喜好








5 則留言:

  1. 色香味俱全,中間朵花好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我面紅呀..haha..中間朵花係無心插柳^^

      刪除
  2. 好健康呢. 同意呀, 買咩送先煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,真係到收工都唔知食咩,就會問下d同事:你今晚食咩?hahha

      刪除
  3. 等我今日整LEE個

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...