網頁

22.9.13

貓龜一家親

雖然未掛8號波, 但我已經開始感受到佢既威力啦, 剛剛落街, D頭髮唔係向左右吹, 係向上吹, 樣衰到呢好似癲婆咁, 我都懶理, 反正成條街既人都吹到東歪西倒, 我想像唔到8號或者10號我呢到會變成點!去到街市好似比人打劫完咁, 我買左唔紅既蕃茄啦, 賣剩庶既菜啦..ahha..是鬼但再求其去左有記買D麵就算!返到樓下去7-11買左D魚蛋燒賣零食, 返屋企開返個一人既mini junk food party!

返到屋企兩位小寶貝勁雀躍, 無錯,係兩位!我除左dingding貓之外, 仲有一位寶貝, 就係我隻美國地圖龜, 佢叫晃榮, 已經11歲, 因為當年我好愛體育新聞報告員伍晃榮而改既名!^^佢同華英雄一樣係一隻天煞孤星, 同佢一齊買返黎既龜仔, 唔夠一個月就死左, 之後再買多兩隻比佢做伴, 佢就打人, 最後都死埋!但係佢好有性, 如果我行過, 佢會勁潑水落我度要我餵野食, 我放工返黎幫佢開燈晒太陽, 佢又會周圍游好似歡迎我咁!

佢見到我影佢相, 嚇左一跳咁既樣, 仲縮埋個頭, 見我窮追不捨, 佢仲檸轉身想跳海(水),好怕羞呀!

hahah..其實我成日都覺得佢個樣好型, 因為好有霸氣!但幾有霸氣都無用, 佢遇到佢既克星, 就係dingding大人, dingding初初黎時成日整蠱佢, 將佢由石上潑落水, 佢又將D水潑到dingding成面都係, 而我就最慘, 係負責抹地果位!
不過佢地都大個啦, 潑水就少左好多, 但就成日對望成個鐘囉..haha..好痴纏呀!
但有時都會引人同佢玩!


 又會一齊晒太陽!(點解一定要訓扁我d手袋呢?!)
 有呢兩位小寶貝, 就算打風一人在家都唔洗驚啦!

18 則留言:

  1. 晃榮, 已經11歲, 因為當年我好愛體育新聞報告員伍晃榮而改既名!>>>Wakakaka俾你笑死!你成日叫住晃榮個名你老公有冇呷醋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha...如果連龜都呷醋, 真係連龜都不如!而且佢都好中意伍晃榮呢!

      刪除
  2. 講下講下我都有隻龜,系咪一年一歲

    成30年 有時間都post相俾大睇下,

    佢地好有性架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩!我想睇呀!30歲, 好犀利呀!大唔大隻架?我隻晃榮極限係咁大隻^^

      刪除
    2. 我post隻龜呀,有空探下佢

      刪除
  3. 哈哈哈...成日互望,佢地唔攰架

    回覆刪除
    回覆
    1. ding試過對望到"中"眼訓都唔行開, 好攪笑!

      刪除
  4. 成日對望成個鐘~好得意既畫面呀~XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 剷佢都唔走, 我覺得佢地用心靈感應傾緊計!haha

      刪除
  5. 可能是你個手袋擺左DING的地盤呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個地盤我霸先架..wowo
      想響個袋攞d野都要得佢批准!ahha

      刪除
  6. 哈...晃榮!!! 型呀你!! 咁你尋晚訓唔訓到?? 係咪好嘈!!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家晃榮同真正既伍晃榮都型到爆!
      尋晚一轉風向即刻靜晒, 一覺訓到大天光^^

      刪除
  7. 佢地好得意呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢地對望得黎係有交流, 最衰我唔識讀心!

      刪除
  8. 好似變咗老朋友咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程你岩呀!dingding訓醒都會行過去同wing say hi先..hahahha

      刪除
    2. DD真有禮貌,好家教.hahaha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...