網頁

17.9.13

我樣醜但我好味- 海苔醬百合炒絲瓜


我係天生既為食貓, 我每日一掙開眼就會想食野, 就會知道想食咩,

通常呢個一開眼就想食的東西, 全日都抹唔走會響個腦不停咁出

現,好似落左咒咁, 一定要食左先可以解咒。 有日一掙開眼就

想食百合, 無理由, 咁淡口既野邊岩我食, 但全日塊百合都係我個

腦怒啤我, OKOK, 食你!但點樣先可以唔咁淡口呢, 

想起早排又整左海苔醬, 就試下用佢黎炒, OK wor...

都好夾味, 不過, 實在...太.樣.衰!呢個餸好鬼簡單, 因為海苔醬

好夠味, 我連鹽糖都無落, 快手就炒好!

材料 :

1.絲瓜 - 1條
2. 百合 - 1包(大約3個)
3. 海苔醬 - 2-3湯匙

 
做法 :
1. 百合搣開一瓣瓣用水洗一洗, 可能有泥
2. 絲瓜切厚
3.絲瓜先下鑊兜炒再下百合和海苔醬
4. 加入2湯匙水兜至乾身,再灑上芝麻即可



2 則留言:

  1. 你篇文的smiley icons最好remove晒佢
    因為全部由yahoo抄過黎, 遲吓就會變晒死link

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks mrs leung!, 唉...我懶呀...我而家響個邊新寫個D都唔用表情符號啦, 成個畫面DRY晒!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...