網頁

1.9.13

少油版-乾炒魚片河


好多人出街都好中意食乾炒牛河, D油又係多到唔洗錢咁, 有D話炒得乾身, 只係因為廚師技術好, 油, 始終係存在, 因為河粉本身已經係一樣好多油既食物。

響屋企自己煮梗係唔想食咁多油, 而因為我地係唔食牛, 所以就有呢個少油版乾炒魚片河!

媽常說我D食物樣衰
, 因為唔夠色彩繽紛, 而因為我本身係一個非常揀飲擇食既人, 平時出街絕對走青, 但現正學習素食, 如果咩都唔食咁就真係無啖好食, 所以我會try to食椒

材料 :

1. 河粉 - 1斤
2. 魚片 - 1打
3. 芝麻 - 大量
4. 芽菜

調味料:

1. 生抽 - 1湯匙
2. 老抽
3.糖 - 少許
4. 麻油 - 少許

做法:

1. 芽菜加少許酒炒軟盛起備用

 2. 煲大煲滾水放入河粉"樣"開盛起效入凍滾水洗走D油

3. 瀝乾河粉, 直接倒入老抽撈勻至你想要的顏色


我的撈完就係咁既樣
4. 魚片切片落鑊炒
5. 直接倒入河粉兜勻再加入芽菜和調味料,攪惦!

同場加映:

事源由細到大都勁中意食一隻沙爹醬, 細個試過因為想食醬而煮幾條麵
, 但那天炒完河才發覺屋企無存貨, 即刻好似食左寶路狗糧咁去到癲瘋狀態(哈哈哈...細個個廣告個男人真係話佢D狗食左寶路可以去到癲瘋狀態...暴露左年齡TIM), 老公嗱嗱聲衝落街買, 好不幸買上黎支野原來發左毛, 好可憐熱到死佢又衝落去換, 好彩最後我地都開開心心既開飯 
 
 

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...