網頁

20.10.13

遲來的酵素(士多啤梨)


幾個星期日都躝街, 今日終於可以留響屋企hea, 悠悠閒閒過一日。年幾前已經知道水果酵素,知道對腸胃及皮膚好, 但一路都無去深究亦提唔起勁去做,呢排見到blog友post相關話題,突然又戚返起條根, 刨左好多人既post, 有D概念, 就go ahead la!都無plan做咩生果, 去到超級市場, 見到d士多啤梨好靚好香, 就一於做士多啤梨酵素!我覺得我自己有d hea(經常..haha), 因為我唔記得帶手套, even洗左手!做完先醒起..haha..看看我做的過程, 請資深經驗的老手指點一下我的錯處,THANKS!!!>3<

1. 所有用具, 玻璃樽洗乾淨,煲15分鐘再風乾透
2. 水果亦洗淨去掟再風乾透
3. 我覺得最痛苦係檸檬, 因為買唔到unwaxed or organic, 所以要批皮, 我見爸爸可以唔斷咁批, 但無遺傳比我!, 所以變成咁...haha
4. 水果100%,冰糖65%, 水果最底,跟著檸檬,跟著冰糖遂層舖上, 至最上層係冰糖。
(姣婆ding又響到照鏡, 陶醉於自己個貓樣..hahahah)
5. 攪惦!(d冰糖同檸檬一樣顏色睇唔到tim!又唔記得買細粒糖!)
 點知第2日起身, 嘩變晒樣既!浮起晒, 又矮晒,又唔見左D糖.....haha..好得意呀!好好玩呀!
 有泡呀, 係咪即係發緊酵啦??amazing!!!希望成功啦!!!


同場加影:
呢兩日好勤力,屋企有幾隻熟無可熟既香蕉, 於是就做左香蕉糕!睇返上次做係5個月前, 岩岩寫blog無耐, 響呢4個月中, 可能做多左糕點, 感覺無咁"呢hea",無咁green!haha..好煩成日讚自己..haha..已經黎到第95篇, 好快到100篇就會close左yblog, 真正響呢度重新開始, 希望一年後睇返, 都會覺得自己進步左!^^

34 則留言:

  1. 水果酵素早排真係大熱人人都整呀!不過糖份太高唔啱我所以冇我份!希望你成功!
    Yeah等你第100篇,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖媽, 整完之後會溝水飲唔洗擔心, 同埋D冰糖會變成果糖, 每日只飲30ML, OK架!
      謝謝你, 應該好快到100ga la!^^

      刪除
  2. 我都見到好多人整酵素,不過我又慣,"的"唔係心肝整
    乜ding ding咁貪靚架?鐘意照鏡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係成年之後先的得起個心肝之麻..hahha..
      ding唔係中意照鏡, 佢只係中意照平板, 懶靚咁..hahah

      刪除
  3. 見你整我又有d想整,你試咗味未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. J, 我未呀, 岩岩浸咋, 2號先收成, ,到時試左話你知^^你又整丫, 可以交流下麻!

      刪除
    2. 好,等你通知,好嘅我又試下玩!

      刪除
    3. 而家去到第3日, 今朝起身見到個面多左泡, 覺得好好玩!

      刪除
  4. 匿名23:30

    唉,留言,好煩!不如以後我用 "匿名" 留言啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好唉啦..haha..留言之麻, 寫信咪仲煩!haha..

      刪除
  5. 用士多啤梨浸d顏色好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀高ling!我覺得我既第一次用士多啤梨好岩呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,我切時已經覺得香, 浸完肯定仲正, samwei, 請你見到我有錯處話我知,THANKS!

      刪除
  7. 第2日就溶晒!! 好快啊! Σ( ° △ °|||)︴ 我都整過2次, 又真係幾好味~ 檸檬酵素好好味呢~ ^^
    你好衰呀, 話呀DINGDING 係姣婆!! ~( ̄▽ ̄)~
    用真蕉整香蕉糕!!?? 哇..要去LOOK LOOK 先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lor!!我都估唔到嗡快!我知你整過呀, 我去你舊blog睇過!
      ding真係好姣架, 佢最中意照平板, 懶靚咁!!hahha
      我去左香蕉糕post reply你啦^^

      刪除
  8. 香蕉糕好耐無食過了,原來妳鍾意整嘢食

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby歡迎你, 係呀, 我好中意整野食, 得閑黎大家交流下啦^^

      刪除
    2. 但我鍾意等人整俾我食嗰喎,哈哈

      刪除
  9. 寫下、寫下好快就會唔止100篇 哈哈
    士多啤梨酵素好吸引呀(๑´ڡ`๑)
    不過100%水果+65%糖會唔會太甜?
    就咁直接飲用嘛?
    OMG!!我變左"問題漫"∑(ºロºlll)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小漫, 唔會好甜架!整完之後會溝水飲唔洗擔心, 同埋D冰糖會變成果糖, 每日只飲30ML, OK架!你試下啦, 飲完做靚靚新娘, 大家又可以交換心得麻!

      刪除
  10. 其實, 知道生果酵素好有益, 但唔知點解提不起勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係成年之後先的得起個心肝之麻..hahha..
      試下啦. 我見好多人都話飲左身體好左!

      刪除
  11. dingding,芙芙之前整過提子酵素,
    都好好味呢,不過網上太多人講不同製作時間,
    所以芙芙整左一個月之後先開始飲用,飲飲下又無飲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙, 你有無放上blog呀?我好想睇下一個月個樣, 我呢個會浸半個月!你飲左身體有無D唔同呀?例如皮膚。

      刪除
  12. 生果酵真係幾香架,士多啤梨仲好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!士多啤梨真係好靚!希望成功啦!

      刪除
  13. 會唔會变82年(那fit)味道呀?嘩,,,,,以後唔使買酒喇,自家制仲正喎,,,,,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇人地d post係話有酒味, 但我唸唔會變那fit..hahah...

      刪除
  14. This is Tea Tea from Yahoo Blog.

    Wow............. well done Chef.

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome Tea Tea!
      Thankss!!Yes,it's amazing!!

      刪除
  15. 用來做乜架? 焗包?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲架Zoe!對腸胃同皮膚都好架!

      刪除
  16. the banana cake is amazingly looking good. i think i want to try it

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...