網頁

18.10.13

椰西芋


呢排咁鬼乾燥, 要密集式食一D潤潤既食物!本來住煲我最愛既爆薑蕃薯糖水, 點知老公一聽到"薑"字, 即時淚奔, 因為薑係我既知己, 變相佢都要同薑做好朋友, 但佢話呢排見得太多, 要絕交一排喎..haha..okok..就返佢一次, 於是就整左呢個糖水啦!

整完自己碎碎唸,叫"滋潤椰香芋頭西米露"?定叫"香甜芋頭椰汁西米露"?..bala bala...
點知響遠處打機既老公眼尾也不望我一眼突然講左句:叫椰西芋!
我 : 咩呀...你同我講野呀??
佢 :..........
我 : 個名咁怪!
佢 : .........
我 : 好難令人明喎!
佢 : ..........
我 : 咁攪笑..(唸唔到講咩搵野講)
佢 : ...........
我: 其實你係咪同我講野??
okok, get到!
唔中意講野麻!椰西芋咪椰西芋lor..haha

其實我好鬼憎整西米, 好叉煩, 過水時, 用太密既篩又塞實晒,用疏窿既又奉旨漏咁D落洗碗盤, 一個唔小心跌幾粒落地下見唔到, 痴到周圍都係, 煩死人!不過雖然咁叉煩, 當食時, 就會覺得咩都值得!因為真係好香好滑好好味!!OK, 廢話講完, 講食譜!

材料 :
1.
芋頭
2. 西米
3. 椰奶
4. 冰糖

做法:
1. 西米依包裝煮法, 滾水下西米煮一分鐘, 上蓋熄火焗20分鐘至全透明, 盛起過水隔水備用。
2.
芋頭切舊狀, 滾水下煲, 煮至可以用筷子篤穿即可。
3. 留起幾舊食又好裝飾又好, 其他壓成蓉, 其間用煲
芋頭水煮溶冰糖
(呢個step有d錯, 唔好用叉壓成蓉, 要用攪拌機/捧, 咁先夠滑!原因如下)
 4. 把芋蓉回煲
(頂!但放到入水一pat pat溶唔到入水, 最終都係要出動攪拌捧, 打至滑身!!)

5. 西米回煲
6. 加入一湯匙椰奶
(嘩!倒入時好靚好迷幻呀!)

 wei ar!!!估唔到咁好食呀, 勁香芋頭味, 又滑!有一絲絲椰子香!又有西米煙un!

23 則留言:

  1. 好似整得好辛苦咁,第一次整?最尾張相好靚好專業喎,,,
    妳老公唔理妳一定有D事要專心做不能錯失呢,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無西米就無咁煩,係呀!第一次整。
      我老公咪就係唔可以錯失佢打緊個game lor!!haha

      刪除
  2. Wow Le 個係我由細到大超愛嘅糖水!留碗俾我吖唔該!Hehe

    回覆刪除
  3. 這個糖水好正,不過我唔識處理西米。成日煮到一pat pat.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks samwei,我將d西米直接〝不〞落凍水裡面,你試下得唔得

      刪除
  4. 呢個一定好香了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,煲緊已經好香啦!:-D

      刪除
  5. 呢個糖水好正呢! 芋頭加椰奶一定好香!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks愛美麗!我都估唔到咁香,可能因為當造。

      刪除
  6. 好好味咁.....流晒口水啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭小姐留返碗請你食:-P

      刪除
  7. 芋頭糖水正呀(๑´ڡ`๑)秋天特別想食糖水滋潤一下!!
    另外想問整綿花糖…煮粟膠嗰時可唔可以唔用溫度計?因為我屋企冇(´罒` "ก)

    回覆刪除
  8. 芋頭糖水正呀(๑´ڡ`๑)秋天特別想食糖水滋潤一下!!
    另外想問整綿花糖…煮粟膠嗰時可唔可以唔用溫度計?因為我屋企冇(´罒` "ก)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks小漫,冬天真係勁似糖水,好鬼肥..haha
      一定要用架,因為要夠度數,d糖先硬,如果唔係會好難瓊!
      仲有少少心得,如果你整阿華田或者朱古力味,唔好好似我咁一齊煲,應該放入已打好既蛋白入面再打多次,所以相對糖要加多d,同埋唔好用佢做面粉,因為會溶,會好似我咁變左屎樣,應用防潮糖霜:-)

      刪除
  9. 好靚,煮西米係幾麻煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ee,係呀!d西米真係煩,跌左落地攪到痴實左。

      刪除
  10. 回覆
    1. thanks Teddy!又真係好鬼煩架..haha

      刪除
  11. 吓?電生唔like薑???
    我同妳一樣超愛丫...
    我都好憎整西米,一係塞住晒,一係漏晒....
    妳呢個椰西芋都好多功夫啫,要將D芋頭打蓉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無愛我咁緊要, 所以佢厭啦..haha..
      係呀!!!!!!我成隻拖鞋底都有呀, 好扯火!!!
      呢個又真係好鬼煩, 整整下想放棄..hhaha

      刪除
  12. 妖,, 好鬼正姐!!!! 好想食~ ( ̄ˇ ̄) 
    雖然未覺煮西米係好义煩, 不過係真既當跌左D落地仲要踏到攪到地又痴,腳又痴就真係煩鬼死囉! (>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁煩但真係好食既!!我成隻拖鞋底都有西米呀, 痴線!haha...

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...