網頁

24.10.13

泡菜炒飯

 

生活忙碌, 好容易將一個人意志打敗,平時頑強如鬥牛的我都不例外, 勁煩躁!響最忙既時候身邊總會出現小人, 好似烏蠅咁圍繞著, 迫我出手遂隻拍死, 勁煩!咁岩尋日好友打來, 講佢既婚姻不如意。係我呢個損友發揮作用既時候, 我同佢講唔准一個人, 有咩一定要講晒出黎!

大家傾左好耐,在我們這個年紀, 竟已經要開始講一D舊事! 做學生時, 兩條友都好似過度活躍症咁, 放左學仲可以去打波, 打完波仲可以躝街, 躝完街仲可以去唱K, 唱完K仲未捨得返屋企, 對於我地黎講, 當時既煩惱只有夠唔夠零用錢同埋溝唔溝到仔..haha..又講開有個舊同學做了某連鎖店的大老闆; 又話比我知我讀書時期的男朋友剛第二次離婚!(嘩!)相比起我地兩個,我唸我地都算幸運的一群, 起碼有自己的事業亦搵到一個愛錫自己既人, 亦無咩大風大浪發生,但所有野都仍然要花盡氣力去經營同維繫, 有時, 真係覺得好叉攰!而家先知道, 細個時的生活真係無憂無慮, 但而家已經係成年人, 又點可以變返舊屎咁既心態呢!有時真係好懷念細個既自己! 當世事再沒完美, 可遠在歲月如歌中找你。

可以令我心情轉好的第一位必然係dingding, 看到呢個專攪破壞又挑通眼
眉 既肥野, 所有煩惱都可暫時放低!第二位係美食, 美食當前, 所有衰人衰事, 唔該死開一邊!都話臨訓唔好睇飲食雜誌, 發夢都食緊野, 一起身已經肚餓!臨訓睇到有間韓式餐廳, 見到D韓式美食流晒口水, 都話我好鬼中意食炒飯, 見到泡菜炒飯不得之了, 全日都圍繞響個腦中, 放工嗱嗱聲去買材料, 但睇唔清楚人地個炒飯有咩料, 因為比隻荷包蛋遮住左, 是鬼但, 反正都唔係死跟, 就用自己中意既材料, 但我一向煎荷包蛋都好樣衰, 完全破壞成個外觀, OK, 都係事鬼但, 因為我真係覺得好惹味呀!咁已經夠啦!^^

材料 :
1. 泡菜
2. 物資-素丸
3. 甘荀 - 1條
4. 青瓜 - 1條
5. 芝麻
6. 乾蔥
7. 白飯



做法 :
1. 泡菜切碎
2. 甘荀,青瓜刨絲,和素丸略炒盛起備用
3. 先爆香乾蔥, 倒入泡菜
4. 倒入白飯炒至一粒粒
5. 倒入
甘荀,青瓜
6. 加入芝麻
7. 用素雞粉,糖調味, 丁點素蠔油吊味
8. 舖上荷包蛋攪惦!

揭開隻蛋睇下d炒飯, 睇落好豐富呢!

24 則留言:

  1. 哈哈我都係咁,啲美食會圍繞響個腦中, 第日嗱嗱聲去買材料整!

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 5!!同道中人, 好明顯大家都係為食貓!!^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 以前仲辣, 以家收歛咗啦!haha

      刪除
  3. 食譜係人創造的,所以人人都係食神,祇要創造出妳想要的味道感覺就成功喇,不過泡菜我係麻麻地,D辣味有D奇怪呢。:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解奇怪呀?你有無試多D牌子呀??

      刪除
  4. 泡菜炒飯已經正啦,仲加埋隻蛋tim...引C人咩
    ding ding好肥咩?唔覺既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我就係睇到人地張相先忍唔住自己整!haha
      其實佢係小肥肥啫, 但唔通話佢係專攪破壞又身形標準既小貓咩..hahah...都係肥嘢順口d!hahha..

      刪除
  5. 正wor!我買咗一大樽泡菜,一於跟!
    可以令我心情轉好的第一位必然係dingding, 看到呢個專攪破壞又挑通眼眉 既肥野, 所有煩惱都可暫時放低!>>>>haha同我一樣!放工見到乖乖我就happy哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲有半包,而家唸緊點整。
      所以有動物真係令人好舒緩!

      刪除
  6. 有小動物做伴,真係煩惱盡消。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為小動物從無怨言呢!:-)

      刪除
  7. 我鍾意食日本菜多過韓國菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係呢!haha
      不過我都中意呢個炒飯..haha

      刪除
  8. 回覆
    1. 色彩繽紛食得開心麻(咁押韻既..haha)

      刪除
  9. yeah, 我都有自家整泡菜炒飯!! 真係超好食!! ^0^ 果次我加黑欖碎, 菜芯粒, 泡菜, 3樣野但已經好好好食!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!我仲有半包跟你炒一次先!!
      勁呀自己整泡菜,有無post 上blog ar?我想抄考呀!

      刪除
  10. 整得好靚呀!我成日都同D舊同學諗番、傾番以前啲嘢,成班老人家咁~~哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你鄭小姐,自細識既朋友真係唔傾由至可,真係可以傾通宵架..haha

      刪除
  11. 用泡菜? 辣! 有冇試過齋用鹽炒飯? 好味伽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿黃, 呢隻唔係好辣架^^即係點呀???蛋都唔落呀?剩鹽???豉油撈飯咪仲好味!

      刪除
  12. 我好鍾意食泡菜炒飯架!!!!!!!好正!!!!!!

    回覆刪除
  13. you know most kimchi are not vegetarian.. they used a lot of shrimp and oyster ga

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...