網頁

25.10.13

香港仔緣來素食 - 堂食篇

 

Weekday通常都好少出夜街, 盡量都會將約會推去星期六,日。因為有時放工已經有d攰, 要返去攤屍!尋日放工有d野做遲左返去, 就約老公響出面等順手一齊食飯。今次去香港仔食素,去香港仔食飯可以行埋街因為多嘢買, 而且返屋企又唔洗好耐。呢間齋舖開好多年,老土嘢, 但近來剛裝修過,名都改埋, 可能轉咗手,光鮮咗, 仲變新派素菜,啱晒我!因為我只喜歡食新派菜啦! 

門口有外賣小食位, 但可能有d夜, 已收檔!
店在地庫, 裝修算清雅!
一坐低就上茶同埋小食, 茶係玄米茶, 我最愛!小食係大豆芽, 我最憎!但老公眼發光..haha
有set就最好啦, 唔洗唸, 好肚餓呀!好平喎, 咁多嘢食, 2人餐加埋一, 加埋茶錢, 都係$220!
 我好中意食素羊腩, 前菜叫左沙爹羊肉串燒, 好細心, 花生另上, 呢個係我地最讚的!最後一支爭食!
羹我叫咗芝士蟹皇翅, 其實係南瓜濃湯, 有少少素海鮮同埋素翅, 面有芝士脆粒, 好香好好味!
西檸五香骨 - 我其實唔中意食檸檬或者橙既餸, 但呢個酸味少,香味多, 但中間條假骨用咗雞脾菇, 如果用炸左既蓮藕條會好味d!
車仔雜菌炒麵 - 唔知車仔係咩意思, 老公話buy佢多餸, 但我唔lor!!我要食澱粉質呀!
已經食到好飽, 唸住埋單, 老公話見到有糖水送, 我話咁你問下係咪有, 無就埋單啦!佢叫咗人過黎。
佢話:d嘢上晒未呀?
(好明顯上晒兼食晒)侍應: 吓?
頂!我即刻話:係咪有糖水送呀?
侍應: 係呀係呀!我而家上丫!

跟住我問老公做咩唔直接講, 好明顯潮州怒漢覺得因為係送既關係唔好意思問,佢剩係話:呢d嘢係女人做架麻!我話我死
既話,你又唔識叫外賣啦, 唔識講價, 會用好貴既價錢申請上網呀, 電話費呀, 而家仲加多樣,問贈品!死不悔改的潮州怒漢只識笑住話:呢d嘢係女人做架麻!哼哼!死嘢!成日要我做醜人!

回 程上到車, 怒漢又說:你好耐無坐過我車尾啦!早前有次佢話車我收工, 但因為我近來愛上搭巴士既關係, 所以一口拒絕, 受不了被拒絕的人立刻說:唉..個頭盔唔好放響車啦, 都無人用, 不如拎返屋企放啦!今次見到佢因為我幫襯佢架車竟然覺得高興, 其實覺得好窩心呢!但我只係講左句:痴線, 幾個禮拜之麻, 有幾耐jet!haha..秋天的風好舒服, 路面亦無咩車, 超爽!

因為太飽行逛咗一陣, 見到間好細既阿信屋, 貨品無大間的咁多,但都買咗少少嘢, 為愉快的一晚劃上完美既句號^^


香港仔緣來素食
南寧街香港仔中心 1-5 號地下及地庫

16 則留言:

  1. 你屋企近香港仔?現在在外食素,都好有食肉感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近架, 都係南區。
      都係架, 有D人話齋口唔齋心, 我就唔理既, 總之好味就得啦!haha

      刪除
  2. 呢間野真係好耐架啦, 但我以前住對面, 都好少幫襯既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來May你住香港仔架以前, 而家呢間新架, 同以前果間唔同晒啦, 得閑返去試下丫!

      刪除
  3. 呢間舖好似好高級喎,多人嗎?妳老公係怒漢?咁恐怖!唔係电男咩?個頭盔㑹唔會有其它人用㗎,,,,,,,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔高級架, 街坊嘢!
      因為潮州就馮旨搭怒漢啦, 我老公一D都唔怒, 仲好溫柔同nice tim!佢係姓電既潮州人係真既..haha..
      如果頭盔比人用過我一定聞得出!!哼哼!

      刪除
  4. 呢間齋舖唔錯喎,不過香港仔對我來講實在遠啦
    妳食咁多零食????

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係下次去海洋公園就順路去試下啦!^^
      係呀, 我中意食零食架, 通常一次過買一大袋, 咁都食好耐既..heee

      刪除
  5. 你老公覺得係女人做嘅嘢我通常都叫我老公做 including講價,獅子王 is really good at it hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你老公叻呀!!!我老公呢方便好怕羞架..hahahha

      刪除
  6. 啲菜式同價錢都幾好wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又唔係好貴, 食完都無頸渴既!

      刪除
  7. 新派的最好, 最怕只有食麵筋那種。 香港仔對我有D遠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!我又係好怕果種, 都係新派好味!對你響英國黎講, 香港咩都遠啦..heee

      刪除
  8. 我都好鍾意食素,唉,呢度唐人街啲齋菜真係好唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企人都係住美國, 不過佢地通常都係食鬼佬齋, 又少聽佢地食中齋喎, 都可以試下架, 應該都好味^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...