網頁

7.10.13

車厘茄芝士炒飯


我突然覺得我呢個星期好鬼忙, 工作上唔洗講呢幾個月都會忙死, 而私底下亦都好多野攪!因為今個星期尾係我身邊那位既生日。此人極聰明, 佢明知自己會犯下大部份男人既通病, 就係永遠都會忘記一d紀念日, 所以此君響N年前將結婚日期訂響自己生日同一日, 咁就肯定唔會唔記得或者記錯!
我由細至大都好鬼中意整蠱人, 所以同樣我係超愛比suprise人。但每年都要響同一日比兩個suprise我真係覺得有少少技窮..haha..但我又唔中意平平淡淡咁過, 我最中意開party, 更加中意做party攪手, 咁自己既party又點可以攪得太悶呢!當然, 唔係年年都一大班人既, 但兩個人既party更難攪!又要book地方呀, 又要唸禮物呀, 最重要係唸suprise...係時候要唸唸啦!但每次見到呢位穩重的男士因為我既安排嚇到花容失色儀態盡失時(haha..), 感覺超開心滿足(古惑..keke), 覺得可以見到佢受驚嚇既表情做咩都值得!haha..所以一定要攪盡腦汁呢!
 
我呢個濃味皇之前因為病左,經過大嗱嗱兩日既戒口, 係時候又要食吓重口味。無可否認我真係好中意食碟頭, 炒飯係首選, 摷下雪櫃睇下有咩物資, 最後就整左呢個芝士炒飯, 炒既時候香到呢!加左車厘茄中和返芝士既
漏既感覺, 絕配呢!

                          車厘茄超新鮮, 忍唔住邊切邊食..haha
材料 :
1. 車厘茄 - 1盒
2. 素脆皮腸(物資)
3. 青瓜仔(物資)
4. 芝士
(我用parmigiano reggiano)
5. 飯 - 3大碗
6. 白鑊炒香的松子

調味料 :
1. 豉油 - 1茶匙
2. 糖 - 1小包代糖
3. 素雞粉 - 1茶匙
 做法 :
1. 所有材料切粒, 芝士刨粉
2. 素腸略炒,盛起備用
3. 白飯炒成粒粒, 除芝士外倒入所有材料兜勻
4. 倒入芝士粉, 再倒入調味料試味, 攪惦!^^


27 則留言:

  1. WA~好靚呀~新鮮的車厘茄~芝士炒飯有創意~~XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks tintin, 好香口架, 試下丫^^

      刪除
  2. 回覆
    1. Thanks Leelee! 我地呢D懶人係煮呢D簡單野^^

      刪除
  3. 其實两件喜事同一日,好似唔係太好喎,妳老公可能太忙疏忽了,不過最重要身體健康,,,,,又驚又喜真係好難㗎,細水長流都好有意思呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. EEEE....你咁迷信架..haha..
      又驚又喜都唔係好難ja, 細水長流都要有D衝擊先開心ka ma..hehe

      刪除
  4. 好足料呀一定好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks高ling!, 最緊要夠濃味!hahah...

      刪除
  5. 顏色好靚!
    年年驚喜真不易,幾傷腦筋.

    回覆刪除
    回覆
    1. thankss EE!見到色彩繽紛食得開心D!^^
      係呀, 年年都係咁真係好難唸, 可能無驚喜就係驚喜?!haha..

      刪除
  6. 將結婚日期訂響自己生日同一日
    佢都算計劃周詳

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...可能佢已經算到佢既未來必定唔記得會比我鬧..haha

      刪除
  7. 即係妳老公生日就係妳地結婚周年紀念呀?
    我都係10月結婚架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又係佢生日又係我地結婚紀念日, 所以佢年年都有兩份禮物架!
      EEE...咁岩又係10月!我地係12號, 你地係幾多號呀??

      刪除
  8. 我都有忘記症架, 除了自己生日, 一家大細都唔記得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你以後要將所有重要日子放響你生日果日, 就一定唔會唔記得...hahah

      刪除
  9. 想像得到一定好味啦!! 有芝士腸!! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 講明要食重口味, 緊係將所有濃味野掉晒入去啦..haha

      刪除
  10. 色香味俱全, 用芝士炒飯, 好有創意呀

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks cici!如果中意食芝士, 呢個飯就岩晒^^

      刪除
  11. 蕃茄同芝士的配搭好創意 等我又試下先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Katie!我係岩岩見到pizza廣告, 突然覺得應該加埋蕃茄落去啦..hehe

      刪除
  12. 色彩好豐富,好開胃呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks水太太!!芝士真係好惹味!

      刪除
  13. 回覆
    1. thanks thanks Michelle!!我好中意食芝士架!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...