網頁

6.10.13

蘋果雪梨桑葉川貝甜湯


經過我既一輪食藥訓覺,食藥訓覺之後, 我終於趕得切響放假前病好返!謝謝各位既問候祝福!>3<我唔可以放假攤屍響屋企浪費光陰, 好彩抵抗力強快快好返晒..yeah!!

近 來天氣好鬼乾燥, 係時候要煲一D潤潤既野, 事關我屋企樓下係無咩買, 如果想多D選擇就要搭車去另一區買。我都話我係一隻冷氣狗, 我係唔熱得, 我一熱就會即時好燥底, 去到呢D勁多人既社區, 當前面既人行得非常之慢, 而自己係慣常行得快, 勁炆!成日都幻想反正你行得咁慢不如我
抱埋你行...hahahah... 跟住又不停咒罵自己, 黎咁鬼遠買野, 又熱, 又有手袋, 又兩隻手拎滿晒好似啦啦隊咁, 做咩唔等老公得閑一齊黎, 跟住又唸等佢得閑黎蚊都訓.....如果當時有人望到我個樣, 一定會認為我剛剛殺完人..hahaha..好不容易返到屋企,我最愛既冷氣啊!一有冷氣即時變回溫柔的我...hahaha

我好中意飲 蘋果雪梨水, 有一日, 無意中見到呢個湯包, 岩晒我呢D唔係成日得閑去買餸既人, 幾時飲都得, 試過一次之後, 覺得好好飲, 於是抄下佢既材料, 自己去買既料靚D, 而且一包份量太少, 自己買呢就可以買大份D, 咁可以飲兩日ma!我另外仲落左無花果,潤潤的岩晒而家天氣!材料既份量我好隨意, 無去量過, 只係其中既川貝唔好落太多, 如果唔係會苦架!

 材料 : 桑葉,雪梨乾,乾海底椰,百合,南北杏,玉竹片,川貝,蜜棗,
無花果,冰糖
 當然唔少得蘋果雪梨, 我呢度係4個雪梨,3個蘋果  

做法 :
1.所有材料洗淨稍浸,蘋果雪梨去掟去芯
2. 凍水放入至滾轉細火煲1.5小時,加入冰糖即可!
 我就中意熱飲, 又暖又潤!

18 則留言:

  1. 有益又好味 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小白, 係呀, 好香桑葉味, 我當水飲!

      刪除
  2. 妳老公咁忙?星期日仲要返工?咁辛苦妳要煮多D好嘢俾佢食喇,,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經成日都煮好野比佢食, 哼哼哼..我夠要返工咯!==

      刪除
  3. 水太太都喜歡蘋果雪梨水呢﹗非常清甜又有益~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太, 你又係呀, 如果煲左我當水飲..hehe

      刪除
  4. Wow 正!咁多料一定好好味仲啱哂Le D Dry爆嘅天氣!流口水中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀呢排真係勁乾, 要密集式咁煲野!

      刪除
  5. 死喇,我地真係好鬼似!! (⊙_⊙;)我都係好咀咒前面行得慢既人!!! 尤甚D人一路行一路玩機/ Whatsapp !! 我會想爆佢粗!!! ((‵□′))同埋地方人多, 都覺煩! 即黑面呀!! (但心入面又覺得有少少唔啱, 人多又唔係錯...) 自己好..心理變態!! ╮(╯_╰)╭
    我都咁燥底, 唔通我都要買包黎飲吓~ 潤潤...≡ ̄﹏ ̄≡( ̄▽ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 555555555555555555!!!!haahha...
      我真係好怕多人, 你話行花市多人呢D無得好講, 但我唔會覺得自己唔岩架喎...哈哈...要黑面我自己都控制唔到...哈哈.....一多人就殺人咁既樣!
      我唸我地呢D點潤都無用..hahha

      刪除
  6. 妳冬天出世呀?怕熱唔怕凍

    回覆刪除
    回覆
    1. EEEE...係呀, 我真係冬天出世架!!!原來真係關事架!hahaha...

      刪除
  7. Mary, 你都係冬天出世, 我都係. 不過, 我又怕熬又怕凍 :( 保重身體呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. CICI, 我連一件褸都無, 因為我超怕熱, 冬天係我既天下..hhahah
      你都要好好注意身體呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. Thanks EE! 係呀, 因為而家太乾燥啦!

      刪除
  9. 我見到你寫, 我都忍唔住笑 :) 因為我都係好怕熱, 一熱我會黑面, 不過我就會同班生去買餸 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!我地係同類, 凍反而無所謂, 熱真係令人好暴躁!點止黑面, 直頭係隨時一觸即發!!hahaha..
      班生咁好陪你買餸, 我老公有時都會既, 但因為佢放工遲過我, 所以通常我都係得一條友==

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...