網頁

8.10.13

阿華田棉花糖(Final) - 我係一舊甜美既屎




其實我真係掙扎左好耐, 將唔將呢堆野放上blog, 因為佢地個樣實在太得意啦!haha..但礙於佢地齋樣衰其實好好味既關係, 我都係要放上黎!
自從棉花糖1,棉花糖2後, 我真係不到黃河心不死要再整多次棉花糖, 不過呢個係終極篇了, 因為我自認為已成功..haha...另一方面我亦覺得我係毫無天份..haha...

我整完之後, send左比焙烘友同事,
佢只係send左句:咩黎架?
我:棉花糖!
佢再話:真係睇唔出!
我:哼哼!
跟住我又send比我老公, 我以為佢會對我好d
佢: 點解要用碟裝住dingding d屎?
我: 棉花糖黎架!!
佢 : 我一陣返黎係咪要食?
我: 食屎啦你!
佢 : 嗱, 你自己講係屎,唔係我講呀!
我: 哼哼!

*****************************************************************
好!我唔想再提呢兩個蛋散, 我要同佢地絕交!
講返我近來買左兩樣小工具,工欲善其事 必先利其器麻!
-打蛋器想買好耐, 因為本身果部好鬼重, 打完隻手都勁攰, 行開電器舖就即刻買, 唔理牌子唔理平貴最堅要輕!
-溫度計都係一路想去買, 咁遲少少爸媽返香港可以整我老豆最愛既花生糖比佢食麻^^

 好, 終於要講棉花糖,我要強調個recipe係無問題既, 問題係我自己攪笑做錯左一個步驟!
材料 :
水 - 200g
素食魚膠粉 - 4g
糖 - 80g
粟膠 - 30g
蛋白 - 60g
阿華田粉 - 1小包

做法 :
1. 打好蛋白粉備用
2. 用水溶左D素食魚膠粉同埋阿華田粉
3. 倒入糖和粟膠煮至124-126度
4.
夠度數後慢慢將佢倒入蛋白, 期間要攪拌
5. 攪至可起勾時倒入唧袋
6. 用平底盤灑上阿華田粉, 將棉花糖直接唧上

攪笑位黎啦, 我係因為唧左幾粒之後掛住食, 當我再拿起唧袋時, 佢已經"瓊瓊"地, 唧出黎變左一條條, 疴(唧)完出黎既效果就變成咁啦!!左上角第二粒就係我頭round唧出黎食剩既一粒啦,睇落都唔係好樣衰ja!haha..
 呢個post不論文字同圖片都超嘔心, 辛苦晒睇到尾既你....hahah

34 則留言:

  1. 如果係我整既,Bibi 都一定會唔客氣,話我整左啲屎屎出黎既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..我又ok wor, 好過講埋D假話麻!

      刪除
  2. 妳老公食完係唔係变屎撈人呀?哈,,,,,,,
    努力再試喇,,,,,一定成功呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahahaha....佢不嬲都係屎咀...ahah
      多謝你鼓勵呢^^

      刪除
  3. Wakakaka真係好似呀!好似大整蠱食C呀!hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. ahahhaha...佢仲要食時玩野整埋D衰樣出黎, 唔知真係以為食緊屎..haha

      刪除
  4. HAHA...遠睇真係好似........

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當我用唧筒唧出黎時, 係最嘔心既一刻..hahah

      刪除
  5. 哇, 好似. 又好正

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...比你夠唔夠膽食..hehe
      海怪, 你見唔見我留言比你,我搵唔到你個blog ar, 你可唔可以send返條link 比我, thanks!!!!

      刪除
  6. 可唔可以"may"埋眼食呀:p

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha....如果may埋眼食個樣咪好似受難真係食緊C咁lor...hahah

      刪除
  7. 味道OK勝過一切~~ 或者下次用些模具幫下手~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Helen!好明顯你係一個理智型既人...haha

      刪除
  8. 好味就得啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太, 真係好味架, 阿華田好難唔好食呢..hehe

      刪除
  9. 食得就可以了, 有D人整到好靚,但唔知食唔食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀, 有時街買返黎果D一係死甜, 一係假味, 幾靚都無用, 都係我呢堆好味..haha

      刪除
  10. 哈哈~又真係幾似......BUT內涵重要啲,好味就得啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀鄭小姐!不過佢實在太似某種嘔心野啦...hahaha

      刪除
  11. 最緊要好食,

    回覆刪除
  12. 如果你請誠俊食, 唔理賣相, 只要好味, 佢一定捧場!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果誠俊食一定停唔到口,阿華田好難抗拒呢!

      刪除
  13. 個樣就真係唔似棉花糖,但好味就OK啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個樣直頭唔似食物,如果放地下真係會令人誤會...ahhahahaha

      刪除
  14. 我一路睇一路笑 :) 到最終你老公返到嚟有無食到? 嘩哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔食好過食呀!食果時玩野整個嘔樣出黎,唔講真係以為佢食緊屎,煩死人...hahahahahaha

      刪除
  15. 焙烘友同事23:52

    雖然我係蛋散一號,但係你真係唔可以怪我!起碼我無覺得佢係一舊舊屎吖!我以為你整chocolate cookies咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀!你係咪冤魂黎架!返到屋企都唔斷氣要上黎辯護...hahaha

      刪除
  16. 你老公好好笑呀!!!!哈))))))))))))
    那...個樣又真係幾似屎囉!! 哈))))))
    我都都個綿花糖, 不過我就係怕佢好快"瓊"所以都係直接入盤咋!! 其實, 我都好想試唧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢講野成日都好乞人憎架..haha
      下次放地下,睇落仲似..hahaha
      你個食譜同我既會唔會好大分別??share得唔得呀!

      刪除
  17. 呢個綿花糖得啵~!!
    等我又整下出o黎睇下大爺Mike吔唔吔先 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 整完比我睇下靚版棉花糖個樣, 我果d太樣衰啦, hhahah..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...