網頁

3.10.13

合桃糊



一向極少生病的我(touch wood!), 竟然都給打敗了。昨晚一秒前還是好地地, 一秒後突然勁想嘔, 折騰了一晚, 早上天旋地轉下不了床, 我親愛的dingding還盡忠職守都用盡全身氣力把我叫醒, 還要在我的身上蹦蹦跳, 不是說動物物對身邊的人類有心靈感應嗎?我盡力地起身給她"獎賞"零食, 之後佢就乖乖返回自己的床仔上睡覺。我心裡面只有一句"你好野!!!!"感冒菌入腸超痛苦,食了點藥, 好了一些。又話小病是福既?下午還要上班,正值月頭, 唔返的話,堆積兩天的工作會做死人呢!稍為好點精神, 我要快快update我的blog, 如果唔係, 在30/10死線前都不能實現我的無聊目標在yblog湊夠100篇呢..wowo

究竟叫合桃定核桃呢?究竟糊同露又有咩分別呢?whatever!總之我叫佢合桃糊!haha..
呢個合桃糊早已整好, 無時間放上,媽媽說好想整, 叫我快快post上, okok, mom你要知我多孝順, 病著也要為你而post 呢!記得返到香港要整比我食!haha..

材料 :
1. 合桃 - 250g
2. 水
3. 冰糖

做法:

1.經歷過每次放入焗爐都因為忘了時間而焗燶的關係, 我今次選用白鑊炒香!

 多了的可於放涼後入保鮮袋再放入雪櫃
(呢張相係多餘的, 只係覺得此保鮮袋漂亮, 硬要影低..haha)

 2. 直接攪碎。amazing!發現原來合桃會標油, 攪攪下變左醬狀!
(係我無知呢..ha)
將pat醬放入煲加水加冰糖煲滾, 我唔知水的份量, 因為係逐少加入。

 3. 滾後加入麥皮, 我只係用平常食開的麥皮2湯匙。
如不要麥皮, 用粘米粉開水遂少加入至想要的濃杰度。

加入麥皮/粘米粉水後再滾起就攪惦啦,食得!
睇到張相流晒口水, 因為正在捱白粥, 無美食既人生對我黎講毫無色彩..嗚嗚..


 

28 則留言:

  1. 祝你早日康復唔好waste咗個weekend呀!
    Haha我月你一樣都係叫合桃!糊&露嘅分別?糊好似"thick"D,露好似in liquid form多D?
    Le個好呀你加麥皮健康呀!合桃又補腦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得問250g合桃做到幾多碗架? thank you

      刪除
    2. 謝謝你乖乖媽!我都唔想放假生病呢!我都覺我糊應該係濃d,不過小心加左麥皮係會飽d架,250g就係用比飯碗大的碗滿一碗!

      刪除
    3. 我都唔記得講,我呢個份量煲左四碗。

      刪除
  2. 合桃麥皮糊未見過喎,好似好正呀,D合桃會唔會俾麥皮蓋過D味㗎?病就唔好玩电腦呢,都D休息喇!:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 合桃麥皮糊!改左名...hahahahha,唔會蓋過,兩湯匙之麻!我今晚會早d訓呢!

      刪除
  3. 好正呀, 我要買個攪拌機先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海怪,我搵唔返你個blog出黎呀!你可唔可以send返比我???
      marylau0312@gmail.com

      刪除
  4. 點呀?依家有冇好D呀?
    唔舒服仲整合桃糊

    回覆刪除
    回覆
    1. Olivian,食左藥好d lu,係散lor.
      D糊早幾日整,今日先post上黎之麻^^

      刪除
  5. Take care, 病要休息多啲啦!記得準時食藥!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanksss cici,我今晚會早d訓架,雖然而家已經12點...haha
      好彩今次d藥6個鐘食一次,容易記好多^^

      刪除
  6. 多謝你分享食譜, 方法幾容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做得就無難野, 你知我幾懶ga la..haha

      刪除
  7. 保重啊~ ^^ 我之前幾次既感冒都你感冒菌入腸.... 係比較辛苦....
    我就叫合桃露既~ ^0^ , D NUT 適量加糖,鹽油攪成醬就係自家NUT BUTTER 啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks C!!病真係好鬼煩, 不過食左藥好好多了^^
      係喎係喎!自己整醬搽麵包喎!果然係包包達人!

      刪除
  8. i think its 核桃 wor

    回覆刪除
    回覆
    1. baby! happy to see you here!!can you also help mom to fix her acc??

      刪除
  9. 芝麻,花生,合桃攪拌後都會出油,應該話所有nut 都係

    回覆刪除
    回覆
    1. oooo....原來係咁, 真係無為意tim!thanks!

      刪除
  10. 好D未? 我鍾意食呢D乜乜糊嘅糖水 :) 不過我通常就用合桃同米一齊攪 :) 腰果都好好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 食左藥好好多啦!thanks Mrs.Benz!
      我又係好中意食糊, 同埋中式糕^^我本來都唸住用米, 但唔記得左浸, 不過而家我覺得用麥皮/粘米粉好似方便D^^
      係呀!!我就唸住下次加腰果, 下下次加栗子試下, 你覺得邊隻會濃味d呀???(因為我係濃味怪..hehe)

      刪除
    2. 兩隻都唔係唔夠合桃, 芝麻同花生香 :) 係另一種食法 :)

      刪除
  11. 尼個好有益同方便整呀,尤其我d無咩記性人,好介紹呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦都岩晒我呢種懶精..hehe

      刪除
  12. Mary我幾日無黎探你姐, 我一黎你就病, 嚇親我 , 你依家無事喇麻 , 好返未呀?
    我呢兩日屋企部電腦壞壞地 , 搞到我想寫blog都寫唔到 , 煩死 !!!
    哩排早晚都有d涼 , 小心注意自己身體 , 唔好冷親哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得講你ge合桃糊好正 , 我都中意食 ,
      深水埗有一間糖水店吃呢d合桃糊 , 腰果露 ,芝麻糊等等都好正架
      我唔記得佢叫咩名添,

      刪除
    2. Thanks謙盈媽咪!食左藥+喪訓之後, 已經好返好多啦^^
      我昨晚見到你話部電腦壞左呀!想留言安慰你都無力打字..haha..咁而家係咪攪惦啦??
      係呀???深水步邊間呢??我好中意食糊架, 覺得好潤, 等我去偷下師都好!^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...