網頁

26.2.14

心心吞拿魚包


情人節那天去左灣仔洪聖古廟攝太歲, 完事剛巧撞正lunch time, 看著OL們一副超級濃妝, 極短裙, 大家都在花枝招展, 靚靚的!而男的個個排在那些高級花店門前等取花, ok其實我有d覺得似一條條水魚在排隊等下鑊..哈哈...再看看我自己, 被香燭染得黃黃的手指, 腳踏波鞋牛仔褲, 因為太熱將件褸除低又唔想拎, 就咁搭在一邊膊頭上, 行過花店見到自己倒影, 唔係咕哩係咩呀?哈哈哈...從小到大我都係一副男人既性格, 嗱, 係性格咋, 唔係樣呀..哈..混入OL堆, 即時突出晒..哈哈..

傻的嗎要浪漫都唔係在這個燒銀紙的日子, 返到屋企又想整包包, 上網睇下見到carol老師有心心包, 情人節都唔整等幾時!其實咕哩都可以浪漫架...hehe

又到中途檢討時間, 基本的整包包開始得心應手, 手搓包已經試過, 為免隻手太勞損, 之後會用機搓。較為覆雜既包仍然處於低能狀態, 要開始買書學唔可以單靠網上知識。焗爐時間都大約掌握到, 下次可以試下其他材料配搭的包, hehe..今次竟然唔係3分鐘熱度呢!

材料 : 
高筋麵粉 - 270g

低筋麵粉 - 30g

快速酵母 - 1/2茶匙

蛋 - 1隻


鮮奶 - 150ml

砂糖 - 25g

無鹽牛油 - 30g

鹽 - 少少

1. 搓至可撐起薄膜時蓋上保鮮紙1小時發酵
2. 分成8份蓋上濕毛巾休息15分鐘
3. 開始整型, 最中意呢part..hehe

4. 整成欖形之後中間切一下

5. 屈入去成心型(原來係咁, 發明者好聰明!)

6. 排上焗盤放入焗爐第2次發酵1個鐘

7. 完結前15分鐘拎出黎放上吞拿魚粟米掃蛋液,順手預熱170度, 我勁中意食呢款吞拿魚, 點知原來焗左無就咁食咁好味! 

8. 焗18-20分鐘放涼食得!
 人地個心咁靚, 我整既咁鬼樣衰!唉...
BUT, 好彩都OK好味!



27 則留言:

  1. 唔樣衰喎,好似心心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ee!!!因為太迫, D心變晒形, 下次唔可以咁貪心!

      刪除
  2. 係啦,唔衰喎,可以拎出去賣都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..喂呀,點賣呀, 我本來以為好靚, 點知太迫, D心變晒形, 下次做少D!

      刪除
  3. 妳一系列相片教學好似上堂教人時影,唔似係屋企喎,妳老公有新鮮包食又可慳$……叻
    真係可以拎去賣!嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企黎架, 咁岩老公響屋企, 佢幫我影架^^
      緊係唔可以慳錢啦, 出街買幾蚊, 自己做點止, 我唔洗人工呀..哈哈

      刪除
  4. 唔樣衰,ok wor!

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS!下次要排疏D, 唔洗迫到變形

      刪除
  5. 我都係穿著隨便架,有時要去開會才企理D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 我係個頭同塊面會執下之外, 衫比較著重舒服, 款唔係太理!

      刪除
  6. 真係頂你唔順!!! 好攪笑呀你)))))))))))))))咕里!! 哈)))))))))))))))))))))))) 真係比你笑鬼死!! 哈))))))))))
    喂, 個心都好靚~ 得BOR!!! 讚~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係果日覺得自己同人地強烈對比, 但真心唔係jealous人地wor, 係鄧佢地辛苦, 又易走光又易拗柴!
      thanks!!不過最衰係迫到變左形!==

      刪除
  7. 原來個心型係咁整o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到,仲以為係用手"練"出黎!

      刪除
  8. 面包之中食得最多的算係吞拿魚包了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 3文治都係食吞拿魚多!

      刪除
  9. 真係唔樣衰,重很可愛漆,賣相唔'錯,真很想\吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss!!!可愛添?!哈哈...過多一個月大把有得你食!!hehe

      刪除
  10. 一啲都唔樣衰!你好犀利,咁快就上手!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!!!我個個星期都整, 迫自己快d上手, 但麵包真係一門好大既學問, 好鬼難, 仲有大把野要學!!

      刪除
  11. 個包好得!!!!!真係想整返個O黎食~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你整啦!!你整野咁靚, 好想睇你出品既包包!!

      刪除
  12. 堅係靚, 可惜我唔識整- 海怪
    點解我出唔到張相既?

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ar!!我都係岩岩開始學jar!!
      我睇到你海怪張相呀!

      刪除
  13. 嘩嘩嘩...好掂呀! 我仲停留0係方包, 餐包仔階段咋
    實不相暪, 我都成日將件褸撘上膊頭架 (原來大家都係懶底)...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而未整過方包餐包, 我覺得好難呀!我覺得睇落愈簡單其實係愈難, 你都好叻!
      哈哈...估唔到你都係咕哩友..哈哈...印象中你係一個好斯文既人, 估你唔到..哈哈

      刪除
  14. 整得好靚仔,一D都唔樣衰!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...