網頁

10.2.14

漢堡扒芝士芥末焗菠菜意粉


我終於放完悠長假期, 終於返工啦!放得太長假又想返工, 一返工又唔願起身!明明叫自己新一年返工唔好再遲到, 天意弄人, 突然凍到阿媽都唔認得, 又懶床懶到飛起, 明明返9:00, 癲左9:45先返到公司,痴線!!不過我覺得呢D野係睇性格, 好似我老公咁, 佢係一個勁勤力有責任心既人, 所以就算幾凍幾早起身, 只要鬧鐘響第二下佢就會醒, 跟手佢就落左床, 零懶床!至於我, 一向都係一個懶惰又最怕負起責任既人, 我個電話校左6個alarm, 加一個大聲鬧鐘, 加我老公打2次返黎叫醒我, 但我最少懶床45分鐘!!see!!性格影響命運!!!哈哈哈...
 
又講下我呢個懶人呢排煮左咩,呢排好似好少post煮飯, 來來去去都係包包糖糖。其實我都幾中意食意粉, 我又好中意搵一D唔同既意粉款返黎食, 次次見到D得得意意都會忍唔住買, 今之就見到呢款菠菜意粉又買黎試下先!
有好輕既菠菜味, 只煮3分鐘都幾方便好味!
我又好中意食意大利雲吞, 尤其介子雲吞, 即係較細粒的, 不會買新鮮, 咁樣又可以隨時拎出黎都有得食, 今次買左呢款!
而我又覺得素食黎講, 鬼佬素好食過台灣素, 但鬼佬素都要出鬼佬超市先有得買, 所以一搬都係食台灣素, 而我今次其中買左呢款素漢堡, 係有洋蔥響裡面, 我地兩條友都覺得勁正, 同肉無咩分別!
做法 :
1. 先各自煮好意粉和意大利雲吞盛起備用。
2. 素漢堡扒略煎至表面金黃備用。
3. 依序用油爆乾蔥,甘荀粒,麵粉, 再倒入脫脂奶和芥末, 我係用咁多的, 但下次會加多一倍。

4. 滾起後把雲吞和意粉回鑊兜勻。
5. 預備一個入爐兜, 先舖上意粉, 再舖上素漢堡。
6. 刨大量既parmigiano reggiano上面, 入焗爐焗至表面金黃食得!




22 則留言:

  1. 你好多蒲頭,原來匿埋整正野食,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好多日冇蒲頭至o岩....

      刪除
    2. 係呀ee, 我放左個好長既假期, 日日都整野食, 肥左呢!哈..

      刪除
  2. 懶床友,give me five!!!!

    回覆刪除
  3. 色香味俱全呢~~

    回覆刪除
  4. 簡單得嚟又健康,good!
    菠菜意粉好有營養㗎,我都中意食!
    瞓得是福,我都想赖牀呢,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks stephen!我希望我可以零懶床, 咁我就唔洗成日遲到了==

      刪除
  5. Ha 遲45分鐘,老細有冇炸型先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸佢對我已經絕望, 鬧我都賺嘥氣..哈哈

      刪除
  6. 回覆
    1. 好似大約$30-40, 因為果日買左好多野唔太記得幾錢, 不過裡面唔係好多塊!

      刪除
  7. 你個人呀, 駛唔駛懶床懶到咁誇呀!!!! 哈)))))))))))))))) 我呢, 依方面同你老公一樣!! ^0^ ^0^~
    個餐好鬼正!! 個扒真係咁正!! 係邊樹買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...我由細到大都係因為懶床懶到變遲到大王...哈哈...其實我估到你係我老公果種人, 因為我見你留言都好鬼早, 7:30我仲係訓到成隻豬咁樣..哈
      個扒響city'super買架!

      刪除
    2. 時間你都留意倒!! ^0^ 愛你~ 哈)))))))

      刪除
  8. 漢堡扒芝士芥末焗菠菜意粉,未食過,感覺味道應該幾特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有芥末味既白汁, 之前出街食飯試過,返屋企老翻人地..hehe

      刪除
  9. 哈哈~你嘅懶床情況好似嚴重咗啲喎XD
    個意粉駛唔駛咁靚呀?好似出面賣咁,引死人啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我成日都叫自己唔好咁鬼懶, 但次次起身都零意志力!!哈哈...
      謝謝你呀!呢款意粉斬幾好味, 下次見到我會買多次!^^

      刪除
  10. 妳老公起身時,應該叫埋妳一齊起身ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩(尖叫)..我同佢起身差兩個鐘, 因為佢係比約好時間早一個鐘到既人黎架..哈哈

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...