網頁

9.3.14

出關啦- 肉桂卷




我係一個emotional既人, even平時我中意吱吱喳喳, 但有時我會好想做孤獨精, 唔想同人講野, 只係想自己一個人, 我可以O嘴發呆一整個下午, 又可能一條友去打書釘打到腳痺先走...我有時唸,可能門外在打仗都好, 只要我的孤獨 mode在啟動, 我都係會呆在自己既境界中。對於一D現實型既人, 我呢種人係勁不切實際, ok, 我就係中意自己不切實際!對於佢地黎講, 我係果種有正經嘢唔做, 浪費時間的人, ok, 我就係中意浪費時間, 反正時間係屬於我既!

上星期又係孤獨mode自動啟動既時候, 例牌自困在自家境界中發呆, 好似入左定咁...哈哈...呢排又唔想傾電話連whatsap都唔係好想覆, 連bolg都唔想update唔想瀏覽..哈哈...ok, 不過而家已經閉完關畢啦, 又開始重回我的港女生活..hehe

我好中意食玉桂味既東東, 有日去ikea見到有玉桂卷, 嗱嗱聲買咗一袋返屋企焗, 好香濃既玉桂香, 但太甜lor!多食無益, 咁梗係自己整啦, 可以搏死老命咁落玉桂粉, 本來唸住落d提子乾, 點知原來比老公食鬼晒, 唸起之前響富澤買咗包糖漬橙皮, 又夾喎!!好正正啦!!

材料 :


高筋麵粉 - 250g
低筋麵粉 - 50g
速酵 - 3/4茶匙,
雞蛋 - 1
奶 -150ml
糖 - 25g
糖 - 15g
無鹽牛油 - 30g
鹽 - 1/4茶

1.粉團搓至光滑面可拉起薄膜後發酵至兩倍大。
2.好好篤, 忍唔到手...明顯發好啦!拍出空氣滾圓蓋上保鮮紙休息15分鐘。
3.可能細個阿媽唔肯買泥膠比我玩, 所以我就真係好中意玩整型..hehe
4. 壓成一個大長方形
5. 先灑白紗糖跟著玉桂粉,糖漬橙皮, 份量隨喜好。
6. 捲成一碌
7. 切成8份
8. 放上焗盤,放入焗爐再發酵1個鐘
9. 早10分鐘拎返出黎, 預熱焗爐170度
10. 驚覺唔記得留蛋汁所以無掃蛋汁, 又再加多少少玉桂同橙樣先...hehe
11. 焗18分鐘,放涼。用一湯匙黑糖和一茶匙水混成糖水掃上面, 食得!!la la la...
其實呢,我真係要繼續努力鑽研一下包包, 太高深,而家整既唔可以話難食, 但一定唔係勁好食, 不過自古成功在嘗試, 反正有的是時間, 有一日可能我都可以好似各大師咁輕易整出令人一試難忘既包包(天真mode..哈哈)。



34 則留言:

  1. 我肯定你離"勁好食"的目標不遠啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵呀!不過真係易學難精啦!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 妳閉關後有一傑作喎!原來D包咁樣卷出嚟,利害呀!
    好似好正喎?得閒閉吓關創作D好嘢俾我哋欣賞學習呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我以前都唔知原來係咁整出黎, 好好玩呢!
      其實唔洗閉關, 我以家成日滿腦子都係包包..哈哈

      刪除
  4. 我就好怕玉桂D味,會反胃架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係架!!唔知點解有一次誤食左一塊玉桂香口膠之後就忽然愛上左, 好奇怪呀..哈哈

      刪除
  5. 我有幾個朋友都係咁架,久唔久閉關,遲啲又會响山洞出番黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好多人都係咁!人總需要獨處既時候!

      刪除
  6. 整到呢個包包已經好厲害的了﹗繼續努力~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝水太太鼓勵呀!不過真係易學難精啦!

      刪除
  7. 閉左關一個星期?咁妳個星期做左d乜呀?
    哎呀..我對玉桂麻麻地

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係正常生活, 照返工, 只係閉關時勁唔想同人溝通, 剩係想發呆, 除左返工都唔會出街..hehe
      我以前都係唔中意玉桂!!唔知點解有一次誤食左一塊玉桂香口膠之後就忽然愛上左, 好奇怪.哈哈

      刪除
  8. 唔怪得唔見你一排啦...原來去左自閉!!! 哈)))))))))))))))))))
    "我係果種有正經嘢唔做, 浪費時間的人, ok, 我就係中意浪費時間, 反正時間係屬於我既!" 我鍾意!!!!! cool~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係過一輪就要閉關既人, 平時太social, 可能over左就要自己一個人..hahha
      其實成日話我浪費時間既人就係我老公..哈哈...殊!唔好比佢知我講佢壞話..哈哈

      刪除
  9. 我有時都會自閉一下架!可能會自己係屋企整嘢或者就算出街都自己一個呢~~
    哩個包好靚喎,你一定會進步得好快,加油^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 其實我真係好少一個人靜靜咁整下自己野,可能平時太social, over左就要自己一個人..hahha..
      多謝你鼓勵呀!!我都會密密練習!^^

      刪除
  10. 我不喜歡玉桂味,但這個卷看起來很好吃,使我想`起小時候吃的咸煎\餅,很香很趣,個樣跟它差不多,

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而咸煎餅我未見過..哈哈哈..如果你食, 我可以卷素肉鬆, 一樣jar!

      刪除
  11. 一睇知佢好食過ikea

    回覆刪除
    回覆
    1. ikea真係甜到痴孖筋, 自己整唔洗落咁鬼多糖!

      刪除
  12. 好勁啊!我有排都未去到你呢個 level

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂呀, 梗係唔係啦!!!你勁叻, 又試過低溫, 又試過天酵, 其實我只係中意玩整型, 其實我堅係覺得吐司好難, 我有排都未去到你呢個 level就真!!!

      刪除
  13. 回覆
    1. 係呀,次次等發酵都好期待所以忍唔住篤左3下..hahaha

      刪除
  14. 匿名19:34

    作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 匿名19:35

    唔該!打包2個吖!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你肯過黎我直頭整一盆比你都得呀!hehe

      刪除
  16. 我都時時自閉 :) 見到你個包, 我又想整 :) 不過我唔食乾果, 所以我通常會加合桃 :) 有時間研究吓湯種法, 做出嚟嘅包會比較軟身同放多幾日都唔會好硬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!我唸住之後研究湯種同埋17小時,有排玩..hehe

      刪除
  17. 終於見到你蒲頭啦。有時自己心情不佳,我都會匿埋,唔想見人,等自己心情調節番,先肯見人。
    BTW, 祝你生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪又唔係心情唔好,齋唔想見人,唔想講野,女人真係煩..haha
      多謝你呀cici,好犀利你點知我生日既(心心眼)

      刪除
  18. 其實我從未食過呢款包!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架?如果你中意玉桂會勁愛,ikea,citysuper都有得食架!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...