網頁

11.2.14

開始包包生涯


我咪講過N咁多次我係唔中意食包餅既, 點解我又會整呢? 首先最大原因係因為我老公中意食, 佢變態到有一次自己一個人食晒成條生命麵包, 仲要係多士, 食到自己生晒飛滋...哈哈..

而點解我唔中意包呢, 因為我好怕食乾爭爭既食物, 我食一個包要用2大杯水去送, 脹爆肚!但有時兩個人一齊又要互相遷就既, 於是我就發掘食包既樂趣, 我發現原來甜包同埋有餡既包我係OK喎, 唔洗飲好多水, 於是我就向呢個方向去整啦!暫時整左兩次, 因為平日返工真係無咩時間去整。

我唔選擇用麵包機,亦無用機去打麵團,  原因係好似學車咁學左自動波唔代表真係識揸車, 一開始學難D既棍波, 打好底之後想懶先再用機器代替, 而且用手搓包都好好玩丫, 部機暫時放埋一邊先!

第一包:薄荷朱古力包
我唸, 我第一個包要係我最中意既口味, 薄荷朱古力一向係我最愛, 就用佢黎整包啦, 個食譜同出處我唔寫啦, 因為個包樣衰, 外硬不過內軟, 唔係我中意既野囉, 不過我覺得第一次係咁啦, 總要交學費!

第二包: 粟米包
呢個係老公點既, 因為佢中意食粟米,今次用左carol食譜, 100%跟足, 用手打麵團大約200下,效果好好!

剛整好型最後一次發酵中

本來老公無理我, 點知一見包包出爐, 好似傻左咁勁興奮狂影相...哈哈...d包好迫呀!哈..

睇睇個內部橫切面!
總括黎講, 係好食, 有好香奶味, 好鬆軟, 亦都唔乾, 我會繼續整既...哈哈..而我老公竟然一個人要左4個..果然係包精..哈

33 則留言:

  1. 用手搓包也是樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都覺得好好玩, 係自己手中發生變化好得意呀!

      刪除
  2. 我都冇用麵包機呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都掙扎過, 之後都係決定用手搓!

      刪除
  3. 第一次整你D功力好勁,點解吳吾出食譜,
    手搓包系好好玩,有時搓到手軟,

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀may ho!真係好手軟, 但值得既!!^^
      因為第一個包實左太樣衰, 無謂post出黎影衰原創者...哈哈
      粟米包食譜 : http://caroleasylife.blogspot.com/2011/11/blog-post_21.html

      刪除
  4. 又有新玩意!我好耐冇整包lu,超懶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 暫時仲係好大興趣, 專注玩包^^
      乖乖食唔食包架?

      刪除
  5. 我相反, 乾哽可以食幾個飽唔飲水都得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩你咁勁既!我成日都好怕食乾野, 我連薯蓉都唔食架...哈哈

      刪除
  6. 嘩,識得利用學車心態用落其它事情上,唔怪之得技術基礎打得咁好呢!快D出書喇!:-D

    回覆刪除
  7. 嘩,識得利用學車心態用落其它事情上,唔怪之得技術基礎打得咁好呢!快D出書喇!:-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...喂呀你唔好咁誇啦,人地出書果d blogger全部都係勁人黎架, 我呢d只不過初入門既小薯仔黎咋!!哈哈...anyway thanks!

      刪除
  8. 粟米包的造型好靚, 我最鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks samwei! 造型時真係好好玩, 出到呢個效果都好鬼開心!

      刪除
  9. 栗米包正呀!!!
    我得閒都會整包o黎吔,但就比較少整有餡o既包~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有餡包係我極限, 連饀都無埋我會唔想食, 因為我真係唔係一個好中意食包既人呢!^^

      刪除
  10. 2杯水送一個包!!! 你呀,,,真係K型~ 哈)))))))))))))))))))))))))))))
    你老公又真係幾....型囉!! 一個人食晒條生命!!! 哈)))))))))))))) BUT 我明佢既. 鍾意食包既人真係可以好痴線咁食!! 就算食飽, 但見到D 包軟軟新鮮... 都可以食番個咖!! (我就係咁..變態囉~ 哈)))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我既性格真係勁k型你講得好岩, 飲食習慣都好怪, 例如未煮既蝦米好中意食, 但煮左我絕對唔食, 我又中意將d食物好似倉鼠咁塞晒入口慢慢食..哈哈
      如果我有日可以整包有你咁叻我老公就發達啦..哈哈

      刪除
  11. 回覆
    1. thanks Ruby!自己整無咁多添加劑^^

      刪除
  12. 第一次整嚟講你好叻啦,粟米包真係好靚、好軟熟咁~~我初初整啲包都比較硬呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀!我100%跟足carol整真係好惦呀!第一果個真係硬到無朋友, 食到咀角都損埋...哈哈..跟住黎我都要老翻一下你d包包先...hehe

      刪除
  13. 匿名11:45

    賣相好可愛.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀queenie!!下次唸住整心型...hehe

      刪除
  14. 都話妳係好老婆啦,唔鐘意食到整俾老公食
    妳老公食左4個,咁妳食埋果4個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂呀, 你唔好咁心水清啦!!哈哈...剩返4個我地share左2個, 仲有2個係我食既!哈..
      其實我都唔係好老婆黎架, 我成日都鬧佢...哈哈..我只係中意整野食搵個藉口jar..哈哈

      刪除
  15. 薄荷朱古力包,我都係至鍾意呢個口味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都係薄荷fans, 我連紙巾呀, 潤唇膏都要用薄荷...hehe

      刪除
  16. 回覆
    1. 咁大個呢?唔中意食啦?

      刪除
  17. 你又係賢妻黎 喎^6^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...