網頁

18.2.14

我們的情人節




大家都知道我的情人節就去左攝太歲啦..哈哈...本來唸住15號先慶祝, 但見返到屋企只係4:00, 咁鬼早, 就不如照正常慶祝。


因為我係一個比較重視節日既人, 任何節日我都會大肆慶祝一番。我覺得雖然大家已經係老夫老妻, 但唔代表要生活淡如水。但今年真係覺得自己係hea爆, 可能去完攝太歲又行左陣街好攰既關係, 本來雄心壯志的我, 變得好鬼求其..hehe

其實我未試過焗蛋糕, 因為我較中意食蒸蛋糕, 無咁乾, 但始終蒸蛋糕唔係咁靚, 所以今次情人節我就決定焗蛋糕啦!(其實都一樣整得唔靚...hehe), 之前見到有網友話整蛋糕與其攪一大輪cream, 又要掃靚靚, 最後食時會飛走晒, 就費是整, 我見到吱一聲笑左, 因為我都係咁唸..hehe..

例牌整我最中意既蛋白戚風, 我只用左最簡單既料, 屋企有咩用咩, 懶得落街, 材料勁少..hehe..不過落模時掃唔平, 邊高邊低, 攪到有邊摺左, 好求其呀!=='


唔好問我做緊咩, 總之本來以為整緊心型棉花糖做裝飾...hahaha
既然棉花糖唔成形, 就索性溝d新鮮士多啤梨蓉舖上面。

又既然有士多啤梨剩, 就用黎做埋裝飾。

又既然屋企有用過一次既I Love U 蠟燭,又插埋上去。

睇落都幾可愛丫^.^
 by the way, 情人節餐呢?翠華是也...hehe.. 都話攰洛!















28 則留言:

  1. 有焗蛋糕唔算求其啦

    回覆刪除
  2. 肯整都已經唔求其了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在時間尚早又無野做!hehe

      刪除
  3. 衰鬼, 原來你都係咁諗!哈))))))))))))))))) 哼, 好彩佢今次佢食冇飛CREAM ~ hehe...
    你第1次焗蛋糕都好成功!! 讚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次話咁岩咪就係吒樣lor...haha..可能佢感動到唔好意思飛坎...哈哈
      多謝呀!!不過一d過左龍, 仲未摸索到個時間。

      刪除
  4. 有心整就一D都唔求其,最重要你地吔得開心^^

    另外,唔好意思...=_=|||||
    你尋日O係我個POST留言...原來我一唔用Google+留言就冇左個留言.....
    我唔知你睇左我個回覆未......

    回覆刪除
    回覆
    1. 對比你餐full set, 真係好求其!
      我睇左啦!^^
      我一樣都係覺得close左g+個留言會好d!

      刪除
  5. 整得唔錯喎,邊系求其呀………

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀!!我整完先見到你個食譜響點煮網, 我而家呢個食譜我唔係好中意!

      刪除
  6. 回覆
    1. 有少少過左火, 個面有少少硬, 下次要調好d溫度

      刪除
  7. 有自家製蛋糕,唔求其啦~我都唔中意CREAM,所以好少加CREAM係蛋糕度:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在果日有時間ja!係呀, 出街食d cream我都會飛走晒, 又難整得靚喎!

      刪除
  8. 冇cream的蛋糕我最喜歡做,

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整就唔落, 感覺會好油!

      刪除
  9. 估唔到妳係一個重視節日的人喎
    妳講得啱,老夫老妻並不等於平淡
    妳好勁丫整咗戚風,我至憎整,因為好多時都焗唔起,或者好快塌

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解估我唔到jet!?哈哈哈..咁有個藉口攪花臣嘛..hehe
      咪係, 雖然係老夫老妻, 但唔想當愛變成習慣(感性mode)
      我之前都失敗左好多次, 死要整因為真係好中意食呢!

      刪除
  10. 唔係丫,個蛋糕都幾ok, 唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!!不過真係絕對有改進空間, 下次要整得好d!!!

      刪除
  11. 妳呢款係唔係美心嗰D咩天使蛋糕呀?好叻呀!求其都整到咁靚嘅打風蛋糕。。。利害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知係咪一樣wor, 我好耐好耐之前食過一次ja!
      wei ar!!!唔係打風蛋糕呀!!!!!哈哈哈

      刪除
  12. 個蛋糕整得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀ee!!不過下次可以整靚d, 今次有d過左火!=="

      刪除
  13. 士多啤梨蛋糕係至好味嘅!

    回覆刪除
  14. 很有心思的蛋糕, 無論賣相、味道如何, 最重要是心意哩~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...