網頁

4.2.14

新年鎖碎事


嘩, 我真係成世都慢人幾拍, 初五先出新年post!!祝大家心想事成, 身體健康, 馬年行好運, 好事勁來!!

我的行業在新年假期比人早放一點, 到大約初十先開工, 所以都有成十幾日假期, 放到傻左!因為屋企人都在美國, 所以拜年同我一d關係都無, 我又唔係長輩, 所以都無人同我拜年呢!仲好!樂得清靜! 不過利是點都要封, 今年我用左文地貓的利是封, 呢d就係封黎寄比我d妹呀, 妹夫呀咁, 幾靚靚!以前的潮州人因為大男人關係,都會比利是自己老婆, 我老公都跟足傳統比利是我,hehe...好呀好呀, 反正響大男人面前扮下弱質女子就咩都唔洗做,請你繼續做大男人丫 ..哈哈..(古老的潮州男人聽到必定噴飯...哈哈)
花市就年年都行, 應下節咁, 響行去維園時, 嘩見到Francfranc做緊半價, 痴線!即刻衝入去翻滾一下!其中買左兩樣野係我最中意既, 係一個玻璃兜, 因為屋企無呢款兜, 而且圖案好熱鬧!而枱墊係我一定買既野!
大家都知我好鬼中意間條, 攤開睇原來好似紅衫魚d紋..哈哈
今年係我第一次整糕, 跟了高ling食譜整左紅棗糕, 煎左慢慢食, 勁好味!後面係奶奶給的蘿蔔糕!
新年放咁多日假, 好多人都會去旅行, 但我唔捨得dingding, 而且我plan左新年要響屋企學整包, 睇睇我整的包, 係老公點的粟米包, 詳情下個post再講, 比大家睇下我呢個初哥的粟米包先!

30 則留言:

  1. 祝你一家馬年稱心如意、笑口常開!
    大男人响唔响度?我想扮未結婚弱質女子呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你地身體健康, 心想事成,王子愈來愈有口福!!
      只要係弱質女子, 不論結左婚未都會大男人性格爆發..哈哈

      刪除
  2. 祝妳心想事成.日日有包食.妳整糕快高長大.口福無邊
    個粟米包超正喎,第一次整包?嘩,以爲係酒店度買呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你身體健康, 心想事成!
      酒店又誇得滯, 但第一次整都好大鼓舞!

      刪除
  3. 貓貓利是封好正呀.
    祝你一家人與貓新年心想事成, 人強貓壯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好在訂得切, 我都覺得好靚!!
      我都祝你身體健康, 心想事成!

      刪除
  4. 水太太祝你馬年進步﹗平安快樂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太, 祝你身體健康, 心想事成!

      刪除
  5. 恭喜發財、身體健康、心想事成
    初十先開工呀?超開心呢,咁駛唔駛扣AL架?
    妳養左dingding後未去過旅行呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你身體健康, 心想事成!!!兩貓聽教聽話!!
      要扣架, 不過平時都無咩放假, 所以雖然年頭放咁多日, 但到年尾都要博命清假!
      係呀, 養左佢之後無去過旅行呀, 又唔捨得, 又無人幫我睇住, 不過我又唔係好大興趣去旅行。

      刪除
  6. 祝新春快樂,事事如意,廚藝大進。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE祝你身體健康, 心想事成!廚藝大進呢句正呀, 我都希望!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我去旅行既興趣其實唔係好大, 而且平時唔得閑, 所以一早PLAN左新年在家學整包包!^^

      刪除
  8. 祝妳新春快樂,身體健康,龍馬精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程, 祝你身體健康, 心想事成, 貓貓聽教聽話!!^^

      刪除
  9. 利是封、糕、包包都好靚呀~~唔去旅行,可以去離島行下,或者好好休息下囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks鄭小姐, 祝你身體健康, 心想事成!!!
      係呀, 我去旅行既興趣其實唔係好大, 但去離島就真係好想!!

      刪除
  10. franc franc place mats好貴, 唔捨得買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢半價真係唸唔到理由唔買呢!!哈哈..

      刪除
  11. 匿名21:09

    Mary...新年快樂呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. queenie, 祝你身體健康, 心想事成!!

      刪除
  12. 妖, 你就好啦初十先開工!!! 我今日開!!!!!!!!!!!!
    個粟米包好得BOR!!! 加油~ 我依排懶晒,,,冇咩動力整包!! ..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家開左工啦, 都無咩野做, 悶到死, 同年尾強烈對比!
      其實你都係遲開工丫!
      整包好好玩, 不過實左好長時間, 唔似蛋糕撈好焗完就有得食, 我會努力呢!

      刪除
  13. Mary, 祝你同DINGDING 新年快樂呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你們一家身體健康, 誠俊快高長大^^

      刪除
  14. 恭賀新禧, 萬事勝意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿黃, 好耐無見你浦頭啦!你呢排點呀?
      祝你新一年身體健康, 開開心心^^

      刪除
  15. 包包整得好靚呀!!
    咁多日假有排玩, 開心啦~
    祝新年快樂, 事事順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!!我仲係包包初入門, 不過我覺得好好玩, 好有滿足感呢!
      祝你同蝸牛先生身體健康, 開開心心^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...