網頁

26.11.13

意式蕃茄乾辣肉腸意粉


呢排出post出得好鬼慢, 因為冬天的我實在超級活躍,日夜躝街..哈哈..超開心!對別人嚟講凍凍的天氣多數窩在被竇, 我呢, 就最愛呢種天氣出街!冬天出街經常有個尷尬位, 就係因為我從來都唔著褸, 因為我個人咁鬼熱係無必要, 但一搬香港女孩都好怕凍, 當我只著住外套, 而左右都係由頭至腳被羽絨包裹得像蠶蟲一樣的人時, 我就好似好衣衫襤褸咁, 好鬼寒酸無衫著..哈哈...我惟有好勉強咁帶條頸巾迎合一下...哈哈..唔通我上一世係一隻居住響北極既雪橇犬!!?哈...

講返個意粉, 我經常性突然靈感到想食濃味嘢, 而呢個意粉我好中意, 因為我好中意食蕃茄乾!但呢個"意式蕃茄乾辣肉腸意粉"當中係有欺騙食份, 首先辣肉腸其實係素腸, 而且唔辣既, 因為我真係搵唔到辣既素腸, 辣響邊呢?我係用咗一種辣既橄欖油去炒, 係朋友響外地買比我既手信:
材料 : 
1. 蕃茄乾 - 剪成小段
2. 白磨菇
3. 素脆皮腸
調味料 :
1.辣橄欖油(無就煮好加少少辣椒油)
2. 茄膏

做法 :
1. 意粉按包裝煮好盛起備用
2. 素腸先爆至表面金黃盛起備用
3. 用辣橄欖油先爆乾蔥, 再下茄膏, 茄膏要爆先香!

4. 倒入磨菇爆至有香味再下蕃茄乾
5. 意粉,素腸回鑊兜勻, 加糖鹽調味
6. 上碟灑點basil,食得!

 頂! 真係好鬼惹味, 好滿足!



36 則留言:

  1. 好味呀! 我呢邊好凍...

    我Blog: http://flywithteatea.blogspot.com/

    回覆刪除
  2. 個樣好似普通腸喎
    我阿妹去西班牙都買左類似的油俾我呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀個樣好似, 個味除咗無咁juicy外, 都好迫真呢!
      你果支係咩味?我果支係響澳洲買, 我知仲有蒜頭味, 但我怕口臭...哈哈

      刪除
  3. 痴線!! 超正!! 我呀...又係好鍾意食油浸蕃茄乾咖!!! 我食BUFFET 一定攞好多黎食!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀係咪鬥粗鄙?哈哈哈....
      我又係, 其實我可以空口食晒成樽架!!哈哈..

      刪除
  4. 冬天活躍係啱嘅,尤其是近排不太冷天氣咁好!
    我好鍾意肉醫意粉,不過唔食得辣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排天氣真係最舒服!不過其實好多人冬天中意訓覺...哈哈
      你唔食得辣架?我食得辣, 但唔食得麻辣!

      刪除
  5. 正~~ 我最愛蕃茄辣肉腸意粉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!出街食呢個好貴啦, 自己整平好多!

      刪除
  6. 好惹味, 不過我怕辣呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太, 上次問完你響邊度d蕃茄乾好味, 聽你講去左阿信買, 呢個就係啦!係好好味啦!!thanks!

      刪除
  7. 你喜歡番茄乾,我則愛鮮茄,同樣咁好味,
    現在這個天氣是躝街好時光呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩樣都中意食, 不過亁就中意多d..hehe...但其實我每一日都係食蕃茄3文治啦...正正!
      而家呢個天氣真係無得頂!勁舒服!

      刪除
  8. 茄膏邊隻牌子好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. piggy, 我係用"地門"架!記得要爆一爆先,會香好多, 出味d架!

      刪除
  9. 素脆皮腸好神似呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!有一款係芝士脆皮仲好味呀!!

      刪除
  10. 好有米芝蓮餐廳FeeL呀,,,,,,,好味道呀:-):-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼, 米芝蓮d貴野邊有我咁大碟咁多料呀..哼哼!哈哈哈...

      刪除
  11. 妳唔駛著褸、又唔帶頸巾,咪慳番好多錢囉
    又蕃薯又辣好岩我丫...妳朋友真係邊度呢樽辣油呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔著褸, 我只著冷外套就夠!不過其實頸巾我都會帶, 因為唔想冷親條氣管!
      支油響澳洲買, 另外仲有蒜頭味, 好似唔係好貴。

      刪除
  12. 我都好Like冬天!我唔太怕冷不過好鐘意冬天衫/褸覺得好靚!
    你個意粉好吸引呀!!!!!一D都唔似食素!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 冬天d衫係靚好多, 冬天既boot都靚過夏天既人字拖!!哈哈...
      多謝你呀, 好開心聽到有人咁講!所以我次次起餸名都唔會寫係素, 希望令到一d唔食素既人都有興趣試下煮/食!^^

      刪除
  13. 蕃茄乾加辣肉腸真是好夾! 我要加芝士得唔得呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!!!!give me 5!!!!本來煮好唸住加芝士焗一焗先食, 但太肚餓唔想等!hahhahaha

      刪除
  14. 成碟都好吸引,素腸仔好好食吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你^^
      係呀, 素芝士腸仲正呀!!

      刪除
  15. 好羨慕你唔怕凍, 我超寒底又易病, 唉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪因為我由細到大都中意食薑呢?!我煮餸甜品零食都有薑, 不如你又試下丫!!

      刪除
    2. 要試下喇, 我好中意食薑既.

      刪除
  16. 終於搵到你啦~
    我都搬左來blogspot,得閒來探我
    iamkawai.blogspot.hk

    回覆刪除
  17. 蕃茄乾整意粉好似幾好喎, 下次跟你先

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面食得幾粒蕃茄乾, 自己整可以喪落...哈哈

      刪除
  18. 蕃茄跟意粉真是絕配。^_^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...